European Journal Of Special Needs Education



European Journal Of Special Needs Education

انگلستان
کشور
۲٫۰۸۲
Impact Factor
۲٫۵۹۵
پنج ساله Impact Factor
0885-6257
ISSN
1469-591X
e-ISSN
1986 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مجله اروپایی آموزش با نیازهای ویژه رشد پویای نظریه و عمل آموزش با نیازهای ویژه را که در سرتاسر جهان در حال ظهور است، منعکس می کند. تمرکز آن اروپایی است و هدف آن فراهم کردن فضای اروپایی برای گفتمان درباره این تحولات است. این کتاب که برای محققان و محققین این حوزه نوشته شده است، یک انجمن برای گزارش تحقیقات علمی و پیشبرد تفکر جدید در مورد مسائل مربوط به نیازهای ویژه و آموزش فراگیر فراهم می کند. هر شماره شامل مطالبی از کشورهای مختلف است که با نیازهای ویژه در تمام سطوح آموزشی سروکار دارند. اینها در درجه اول گزارش های تحقیقاتی هستند، اما ممکن است شامل مشارکت های نظری و مرور ادبیات قابل توجهی نیز باشند. گزارش های کوتاه هر از گاهی منتشر می شود. اینها بستری را برای مقالات بالقوه جالبی فراهم می کنند که مواد مورد انتظار برای یک کاغذ استاندارد را ندارند. اینها قالب ثابتی ندارند و می‌توانند برای مثال شامل گزارش یک مطالعه آزمایشی، توسعه یک مطالعه موجود یا یافته‌های شاخص از یک مطالعه با نمونه کوچک یا در خطر باشد. حداکثر طول مجاز 4000 کلمه است. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید