نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
European Journal Of Special Needs Education
انگلستان | کشور |
۲٫۰۸۲ | Impact Factor |
۲٫۵۹۵ | پنج ساله Impact Factor |
0885-6257 | ISSN |
1469-591X | e-ISSN |
1986 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام European Journal of Special Needs Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله اروپایی آموزش با نیازهای ویژه رشد پویای نظریه و عمل آموزش با نیازهای ویژه را که در سرتاسر جهان در حال ظهور است، منعکس می کند. تمرکز آن اروپایی است و هدف آن فراهم کردن فضای اروپایی برای گفتمان درباره این تحولات است. این کتاب که برای محققان و محققین این حوزه نوشته شده است، یک انجمن برای گزارش تحقیقات علمی و پیشبرد تفکر جدید در مورد مسائل مربوط به نیازهای ویژه و آموزش فراگیر فراهم می کند. هر شماره شامل مطالبی از کشورهای مختلف است که با نیازهای ویژه در تمام سطوح آموزشی سروکار دارند. اینها در درجه اول گزارش های تحقیقاتی هستند، اما ممکن است شامل مشارکت های نظری و مرور ادبیات قابل توجهی نیز باشند. گزارش های کوتاه هر از گاهی منتشر می شود. اینها بستری را برای مقالات بالقوه جالبی فراهم می کنند که مواد مورد انتظار برای یک کاغذ استاندارد را ندارند. اینها قالب ثابتی ندارند و میتوانند برای مثال شامل گزارش یک مطالعه آزمایشی، توسعه یک مطالعه موجود یا یافتههای شاخص از یک مطالعه با نمونه کوچک یا در خطر باشد. حداکثر طول مجاز 4000 کلمه است. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.