تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

European Journal Of Teacher Education



European Journal Of Teacher Education

انگلستان
کشور
۲٫۸۶۴
Impact Factor
۳٫۴۷۶
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0261-9768
ISSN
1469-5928
e-ISSN
1982 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله اروپایی آموزش معلمان (EJTE) فرصتی را برای انتشار تحقیقات آموزشی فراهم می کند که به بررسی نظریه، خط مشی و عمل در آموزش معلمان در سطوح پیش از خدمت و حین خدمت، عمدتاً در کشورهای اروپایی می پردازد. مقالات مرتبط از کشورهای دیگر بررسی خواهد شد. EJTE مجله رسمی انجمن آموزش معلمان در اروپا (ATEE) است. مخاطبان آن شامل همه کسانی است که دغدغه حرفه ای یا علاقه مند به آموزش معلمان برای همه گروه های سنی دارند. بررسی کتاب: هرکسی که می‌خواهد کتابی را برای EJTE مرور کند، باید با ویرایشگر Maria Assunção Flores [email protected] با جزئیات و هرگونه علایق خاص خود تماس بگیرد. سپس وقتی کتاب(های) مربوطه برای بررسی در دسترس باشد، با شما تماس گرفته می شود. مرورها باید حدود 1000 کلمه باشد و باید به اهمیت متن برای مربیان معلم و برای مخاطبان بین المللی اشاره داشته باشد. هر کسی که کتابی دارد که می‌خواهد آن را مرور کند یا می‌خواهد نشریه خودش بررسی شود، باید با ماریا تماس بگیرد. لطفا تا زمانی که داور تایید نشده کتاب ارسال نکنید. سیاست بررسی همتایان: EJTE یک مجله دانشگاهی بین المللی است. به منظور حفظ استانداردهای بالای مناسب برای چنین مجله‌ای، تمام مشارکت‌های دریافت‌شده برای بررسی کورکورانه توسط دو همتا ارسال می‌شوند، همچنین برای بررسی توسط هیئت تحریریه. تصمیم سردبیر در مورد پذیرش مقالات قطعی است و هیچ گونه مکاتبه ای در مورد دلایل رد مقاله ارسالی امکان پذیر نیست. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

فراخوان مقاله

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۴

اشتراک طلایی تهیه کنید


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید