| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Exceptionality Education International
| کانادا | کشور |
| 1918-5227 | ISSN |
| 2012 تا کنون | مدت فعالیت |
| Scholarship at Western | ناشر |
| ir.lib.uwo.ca | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Exceptionality Education International ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
آموزش بین المللی استثنایی، انجمنی برای تحقیق و گفتگو در مورد موضوعات مرتبط با آموزش افراد استثنایی و چگونگی کاهش و رفع موانع برای مشارکت کامل همه افراد در آموزش فراهم می کند. افراد استثنایی افرادی از گروه هایی هستند که به طور سنتی در تحصیلات به دلیل توانایی، فرهنگ، قومیت، جنسیت، هویت، زبان، مذهب، گرایش جنسی، و موقعیت اجتماعی-اقتصادی به حاشیه رانده شده اند. Exceptionality Education International مقالات و نقدهای اصلی و نقد شده را در مورد موضوعاتی از جمله آموزش، سازماندهی و مدیریت مدرسه و سیستم، برنامه های درسی، خط مشی، شمول، به حاشیه راندن، روندهای بین المللی و ملی، تمرین کلاسی، آموزش بزرگسالان، نوآوری های آموزشی و نه محدود منتشر می کند. ابتکارات و آموزش معلمان