تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد تیر ۱۴۰۲
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Exceptionality Education International


کانادا
کشور
1918-5227
ISSN
2012 تا کنون
مدت فعالیت
Scholarship at Western
ناشر
ir.lib.uwo.ca
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Exceptionality Education International ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

آموزش بین المللی استثنایی، انجمنی برای تحقیق و گفتگو در مورد موضوعات مرتبط با آموزش افراد استثنایی و چگونگی کاهش و رفع موانع برای مشارکت کامل همه افراد در آموزش فراهم می کند. افراد استثنایی افرادی از گروه هایی هستند که به طور سنتی در تحصیلات به دلیل توانایی، فرهنگ، قومیت، جنسیت، هویت، زبان، مذهب، گرایش جنسی، و موقعیت اجتماعی-اقتصادی به حاشیه رانده شده اند. Exceptionality Education International مقالات و نقدهای اصلی و نقد شده را در مورد موضوعاتی از جمله آموزش، سازماندهی و مدیریت مدرسه و سیستم، برنامه های درسی، خط مشی، شمول، به حاشیه راندن، روندهای بین المللی و ملی، تمرین کلاسی، آموزش بزرگسالان، نوآوری های آموزشی و نه محدود منتشر می کند. ابتکارات و آموزش معلمان

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید