تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Exceptionality



Exceptionality

آمریکا
کشور
۲٫۰۷۹
Impact Factor
۲٫۵۱۲
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0936-2835
ISSN
1532-7035
e-ISSN
1990 تا 1994 و 2010 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Exceptionality ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

هدف استثنایی ارائه یک انجمن برای ارائه تحقیقات جاری و بورس تحصیلی حرفه ای در آموزش ویژه است. زمینه های بورسیه منتشر شده در این مجله شامل طرح های تحقیقاتی کمی، کیفی و تک موضوعی است که دانشجویان و افراد استثنایی را مورد بررسی قرار می دهد، همچنین بررسی ادبیات، قطعات بحث، آثار دعوت شده، مقالات موضع، مقالات نظری، تجزیه و تحلیل خط مشی، و تحقیق. سنتز می کند. مقالات مبتنی بر داده های مناسب شامل تحقیقات پایه، تجربی، کاربردی، طبیعت گرایانه، قوم نگاری و تاریخی است. مقالاتی که ارزیابی، تشخیص، قرار دادن، آموزش معلمان و شیوه‌های ارائه خدمات را توصیف می‌کنند نیز شامل خواهند شد. نسخه‌های خطی پذیرفته‌شده برای انتشار نشان‌دهنده مقطعی از تمام حوزه‌های آموزش ویژه و استثنایی است و تلاش خواهد کرد تا پایگاه دانش و بهبود خدمات به افراد دارای معلولیت و رفتار با استعداد و با استعداد را ارتقا بخشد. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. خوانندگان: محققان آموزش و پرورش، متخصصان آموزشی علاقه مند به دانش آموزان در معرض خطر، روانشناسان رشد و مدرسه، روانشناسان عصبی، پرسنل پزشکی درگیر با دانش آموزان و افراد مبتلا به افراد استثنایی، مددکاران اجتماعی، معلمان و دانشجویان آموزش عالی در آموزش و پرورش. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید