نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Exceptionality
آمریکا | کشور |
۲٫۰۷۹ | Impact Factor |
۲٫۵۱۲ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0936-2835 | ISSN |
1532-7035 | e-ISSN |
1990 تا 1994 و 2010 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
هدف استثنایی ارائه یک انجمن برای ارائه تحقیقات جاری و بورس تحصیلی حرفه ای در آموزش ویژه است. زمینه های بورسیه منتشر شده در این مجله شامل طرح های تحقیقاتی کمی، کیفی و تک موضوعی است که دانشجویان و افراد استثنایی را مورد بررسی قرار می دهد، همچنین بررسی ادبیات، قطعات بحث، آثار دعوت شده، مقالات موضع، مقالات نظری، تجزیه و تحلیل خط مشی، و تحقیق. سنتز می کند. مقالات مبتنی بر داده های مناسب شامل تحقیقات پایه، تجربی، کاربردی، طبیعت گرایانه، قوم نگاری و تاریخی است. مقالاتی که ارزیابی، تشخیص، قرار دادن، آموزش معلمان و شیوههای ارائه خدمات را توصیف میکنند نیز شامل خواهند شد. نسخههای خطی پذیرفتهشده برای انتشار نشاندهنده مقطعی از تمام حوزههای آموزش ویژه و استثنایی است و تلاش خواهد کرد تا پایگاه دانش و بهبود خدمات به افراد دارای معلولیت و رفتار با استعداد و با استعداد را ارتقا بخشد. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. خوانندگان: محققان آموزش و پرورش، متخصصان آموزشی علاقه مند به دانش آموزان در معرض خطر، روانشناسان رشد و مدرسه، روانشناسان عصبی، پرسنل پزشکی درگیر با دانش آموزان و افراد مبتلا به افراد استثنایی، مددکاران اجتماعی، معلمان و دانشجویان آموزش عالی در آموزش و پرورش. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.