تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Foreign Language Annals



Foreign Language Annals

آمریکا
کشور
۲٫۰۶۷
Impact Factor
0015-718X
ISSN
1944-9720
e-ISSN
1967 تا کنون
مدت فعالیت
Wiley-Blackwell
ناشر
onlinelibrary.wiley.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Foreign Language Annals ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

سالنامه زبان های خارجی (FLA) داور رسمی است،
مجله علمی شورای آمریکایی در مورد
آموزش زبان های خارجی (ACTFL).

اختصاص به پیشرفت آموزش و یادگیری زبان،
این مجله به دنبال تامین منافع حرفه ای کلاس درس است
مربیان، پژوهشگران و مدیرانی که به آن توجه دارند
یادگیری و آموزش زبان ها، به ویژه زبان ها
به غیر از زبان انگلیسی در تمام سطوح آموزشی.

این مجله از سال 1967 به طور مداوم منتشر می شود
مطالبی که:

• پیشنهاد چارچوب های نظری در حال ظهور،
• گزارش تحقیقات تجربی،
• ارزیابی تأثیر استانداردهای نوآورانه/مبتنی بر مهارت
مدل های برنامه، طرح های برنامه درسی، رویکردهای آموزشی و
شیوه های ارزیابی،
• درک خود را از موضوعات مرتبط در زبان دوم ارتقاء دهیم
یادگیری و آموزش و
• به موضوعات بین رشته ای مرتبط با زبان بپردازید.

همه مطالب ارسالی باید مفاهیم روشنی را برای تدریس ارائه کنند،
یادگیری و/یا تحقیق در زمینه زبان نوشته شود
استاندارد انگلیسی حرفه ای، به نویسنده ژورنال پایبند باشید
دستورالعمل ها، و قبلا منتشر نشده باشد. تقریبا وجود دارد
12 مقاله در هر چهار شماره که هر کدام منتشر شده است
سال





کلید واژه ها
زبان، آموزش، یادگیری، آموزش زبان، زبان
یادگیری، زبان های خارجی، آموزش زبان، ACTFL، آمریکایی
شورای آموزش زبان های خارجی

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید