تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Gender And Education



Gender And Education

انگلستان
کشور
۲٫۰۸۱
Impact Factor
۲٫۵۸۲
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0954-0253
ISSN
1360-0516
e-ISSN
1989 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2018 Impact Factor 1.170 رتبه‌بندی: 159/243 (تحقیقات آموزشی و آموزشی) © 2019 Thomson Reuters, 2018  Journal Citation Reports®     2018 CiteScore 1.41 - ارزش‌هایی از Scopus جنسیت و تحصیلات است که از سن و سال اجتماعی متعهد رشد کرده است بحث های چند رشته ای و انتقادی جنسیت و آموزش. این مجله به‌ویژه به جایگاه جنسیت در رابطه با دیگر تفاوت‌های کلیدی علاقه‌مند است و به دنبال افزایش دانش، فلسفه‌ها، نظریه‌ها، عمل و بحث فمینیستی است. ویراستاران فعالانه متعهد هستند که مجله را به یک پلتفرم تعاملی تبدیل کنند که شامل دیدگاه‌های جهانی درباره آموزش، جنسیت و فرهنگ باشد. مطالب ارسالی به مجله باید تجربیات مرتبط با موضوعات جنسیتی شامل زنان، دختران، مردان، پسران و افراد دارای تنوع جنسیتی را بررسی و تئوریزه کند. مقالات باید در نظر بگیرند که چگونه جنسیت توسط دیگر ابعاد اجتماعی، فرهنگی، گفتمانی، عاطفی و مادی تفاوت شکل می‌گیرد و شکل می‌گیرد. جنسیت و آموزش انتظار دارد که مقاله‌ها درگیر بحث‌های فمینیستی باشند، از طیفی از چارچوب‌های نظری استفاده کنند و از توصیف‌های ساده فراتر روند. آموزش به معنای وسیع تفسیر می‌شود تا جنبه‌های رسمی و غیررسمی، از جمله آموزش پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه را پوشش دهد. خانواده ها و فرهنگ های جوانان در داخل و خارج از مدارس؛ بزرگسالان، جامعه، تحصیلات تکمیلی و عالی؛ آموزش و پرورش حرفه ای؛ آموزش رسانه ای؛ و آموزش والدین خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید