تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Geography Teacher



Geography Teacher

آمریکا
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1933-8341
ISSN
1752-6884
e-ISSN
2010 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

اهداف مجله

معلم جغرافیا، انجمنی را برای مربیان و دانش پژوهان فراهم می کند تا استراتژی های آموزشی نوآورانه و محتوای ضروری را برای دوره های جغرافیای ابتدایی و متوسطه، جغرافیای انسانی AP، جغرافیای مقدماتی کالج و روش های نگهداری ارائه دهند. این مجله از کارهای علمی در زمینه نحوه یادگیری دانشجویان و آموزش مربیان با حفظ و انتشار تحقیقات دعوت می کند. همچنین انجمنی برای بحث در مورد روندهای دولتی، ملی و بین المللی در آموزش جغرافیا است. این مجله به دنبال نسخه های خطی اصلی است که به درک مسائل و موضوعات مرتبط با آموزش جغرافیا کمک می کند. در حالی که نسخه‌های خطی پژوهشی پذیرفته می‌شوند، یکی از اهداف مهم مجله فراهم کردن یک انجمن برای آن دسته از نسخه‌های خطی است که ممکن است خارج از قالب‌های تحقیقاتی سنتی باشند. طرح های درسی و رویکردهای تدریس از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دستورالعمل‌های ارسال در دستورالعمل‌های نویسندگان موجود است. در مواردی، ممکن است موارد ارسالی در مورد یک موضوع خاص و مرتبط درخواست شود. معلم جغرافیا از ماموریت شورای ملی آموزش جغرافیایی حمایت می کند، انجمنی حرفه ای که به ارتقای وضعیت و کیفیت آموزش و یادگیری جغرافیا و ارتقای تعالی در برنامه های درسی، تدریس، تحقیق و خدمات مرتبط با آموزش جغرافیا اختصاص دارد. همه دستنوشته‌های ارسالی در معرض ارزیابی اولیه توسط ویراستار قرار می‌گیرند و در صورت مناسب بودن برای بررسی بیشتر، توسط داوران متخصص مستقل و ناشناس بررسی می‌شوند. همه بررسی‌های همتا دوسو کور است و ارسال به صورت آنلاین از طریق ScholarOne Manuscripts است. خط‌مشی بررسی همتایان: همه مقالات، طرح‌های درسی، و مقالات ارسال شده به این مجله توسط یک تا سه داور مورد بازبینی همتایان «دو ناشناس» قرار می‌گیرند. نقدها، تفسیرهای سمپوزیوم، و نامه‌ها توسط ویراستار و اعضای هیئت تحریریه مورد بازبینی «تک ناشناس» قرار می‌گیرند. سلب مسئولیت شورای ملی آموزش جغرافیایی (NCGE) و تیلور و فرانسیس تمام تلاش خود را برای اطمینان از صحت همه اطلاعات ("محتوا") موجود در انتشارات خود انجام می دهند. با این حال، NCGE و Taylor & Francis و نمایندگان و مجوز دهندگان آن هیچ گونه تضمین یا ضمانتی در مورد صحت، کامل بودن یا مناسب بودن برای هر هدفی از محتوا ارائه نمی کنند و از تمام این گونه اظهارات و ضمانت ها اعم از صریح یا ضمنی تا حد حداکثر مجاز توسط قانون هر دیدگاهی که در این نشریه بیان می‌شود، دیدگاه نویسندگان است و لزوماً دیدگاه‌های سردبیر، انجمن یا تیلور و فرانسیس نیست. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید