نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Geography Teacher
آمریکا | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1933-8341 | ISSN |
1752-6884 | e-ISSN |
2010 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
معلم جغرافیا، انجمنی را برای مربیان و دانش پژوهان فراهم می کند تا استراتژی های آموزشی نوآورانه و محتوای ضروری را برای دوره های جغرافیای ابتدایی و متوسطه، جغرافیای انسانی AP، جغرافیای مقدماتی کالج و روش های نگهداری ارائه دهند. این مجله از کارهای علمی در زمینه نحوه یادگیری دانشجویان و آموزش مربیان با حفظ و انتشار تحقیقات دعوت می کند. همچنین انجمنی برای بحث در مورد روندهای دولتی، ملی و بین المللی در آموزش جغرافیا است. این مجله به دنبال نسخه های خطی اصلی است که به درک مسائل و موضوعات مرتبط با آموزش جغرافیا کمک می کند. در حالی که نسخههای خطی پژوهشی پذیرفته میشوند، یکی از اهداف مهم مجله فراهم کردن یک انجمن برای آن دسته از نسخههای خطی است که ممکن است خارج از قالبهای تحقیقاتی سنتی باشند. طرح های درسی و رویکردهای تدریس از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دستورالعملهای ارسال در دستورالعملهای نویسندگان موجود است. در مواردی، ممکن است موارد ارسالی در مورد یک موضوع خاص و مرتبط درخواست شود. معلم جغرافیا از ماموریت شورای ملی آموزش جغرافیایی حمایت می کند، انجمنی حرفه ای که به ارتقای وضعیت و کیفیت آموزش و یادگیری جغرافیا و ارتقای تعالی در برنامه های درسی، تدریس، تحقیق و خدمات مرتبط با آموزش جغرافیا اختصاص دارد. همه دستنوشتههای ارسالی در معرض ارزیابی اولیه توسط ویراستار قرار میگیرند و در صورت مناسب بودن برای بررسی بیشتر، توسط داوران متخصص مستقل و ناشناس بررسی میشوند. همه بررسیهای همتا دوسو کور است و ارسال به صورت آنلاین از طریق ScholarOne Manuscripts است. خطمشی بررسی همتایان: همه مقالات، طرحهای درسی، و مقالات ارسال شده به این مجله توسط یک تا سه داور مورد بازبینی همتایان «دو ناشناس» قرار میگیرند. نقدها، تفسیرهای سمپوزیوم، و نامهها توسط ویراستار و اعضای هیئت تحریریه مورد بازبینی «تک ناشناس» قرار میگیرند. سلب مسئولیت شورای ملی آموزش جغرافیایی (NCGE) و تیلور و فرانسیس تمام تلاش خود را برای اطمینان از صحت همه اطلاعات ("محتوا") موجود در انتشارات خود انجام می دهند. با این حال، NCGE و Taylor & Francis و نمایندگان و مجوز دهندگان آن هیچ گونه تضمین یا ضمانتی در مورد صحت، کامل بودن یا مناسب بودن برای هر هدفی از محتوا ارائه نمی کنند و از تمام این گونه اظهارات و ضمانت ها اعم از صریح یا ضمنی تا حد حداکثر مجاز توسط قانون هر دیدگاهی که در این نشریه بیان میشود، دیدگاه نویسندگان است و لزوماً دیدگاههای سردبیر، انجمن یا تیلور و فرانسیس نیست. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.