نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | می ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | می ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۴ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Grafica
اسپانیا | کشور |
2339-7500 | ISSN |
2014-9298 | e-ISSN |
2019 تا کنون | مدت فعالیت |
Universitat Autonoma de Barcelona | ناشر |
revistes.uab.cat | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Grafica ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
هدف grafica تبدیل شدن به ابزاری برای ارتباط علمی در مورد طراحی گرافیک است و هدف آن افزایش دید دانشمندانی است که در زمینه طراحی گرافیک فعالیت می کنند. به همین دلیل، ما به عنوان مرجعی برای پیروی از معیارهای تعیین شده توسط CENAI (19)، ANECA (20) و LATINDEX (33) برای مجلات، و همچنین IN-RECS و از لیست مجلات علمی با کیفیت (Web of Science) قرار می دهیم. ...).
ماموریت تولید مجموعهای از مواد است که در قالب مقالات علمی، به کار طراحی اجازه میدهد تا به حوزه تجربی نزدیکتر شود و از شیوههای مبتنی بر تجربیات فردی دورتر شود و اغلب توسط دیگران ضعیف قابل تکرار است. بنابراین، هدف ما ساختن یک فضا، یک فضای استعاری، یک فضای گرافیکی در مورد شواهد علمی است تا بتوانیم به سمت طراحی گرافیکی فکری و حرفه ای پیشرفت کنیم. ما طراحی گرافیک را به عنوان فعالیتی در نظر می گیریم که در جامعه بسیار حضور دارد و بنابراین فعالیتی است که بی سر و صدا بر آن تأثیر قوی می گذارد. در این راستا، ما محصولات را به عنوان راه ارتباطی بین افراد، بین سازمان ها و مردم طراحی می کنیم و به همین دلیل طراحی گرافیک را سیستم یکپارچه ای از نشانه های ارتباط عمدی می دانیم که توجه ویژه ای را می طلبد. به خصوص با توجه به اینکه طراحی در عین حال حامل استراتژی های ارتباطی است که با گیرنده ها در تعامل است. از این نظر، مطالعه این ارتباط واسطه شده توسط عناصر گرافیکی، به نظر ما، کاملاً ضروری است. و مخصوصاً برای آن دسته از دانشگاهیان و محققانی که در موضوعات نزدیک به طراحی گرافیک تخصص دارند. گرافیکا به آنها امکاناتی برای انتشار آثار علمی آنها می دهد. برای همه، grafica باید دانش و تجربه گرافیکی جدیدی ارائه دهد.