نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
High Ability Studies
انگلستان | کشور |
۱٫۱۱۵ | Impact Factor |
۱٫۷۶۹ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1359-8139 | ISSN |
1469-834X | e-ISSN |
1996 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مطالعات توانایی بالا، انجمنی را برای محققان در رشتههای مختلف مرتبط با رشد تواناییهای انسانی تا بالاترین سطح خود فراهم میکند. این وسیله ای است برای ارتقای توانایی های بالا، چه از طریق ارتباط تحقیقات علمی، نظری و یا تبادل تجربیات و ایده های عملی. مطالب این مجله در انعکاس نگرانی ها و تحولات اخیر در این زمینه از دوران کودکی و در کل دوره زندگی در زمینه های مختلف منحصر به فرد است. به دور از محدود شدن به تمرکز سنتی بر رشد شناختی در سطح بالا، همچنین تحقیقاتی را در سایر زمینههای تلاش انسان از جمله ورزش، فناوری، هنر، تجارت، مدیریت و روابط اجتماعی ارائه میکند. این مجله به جنبه های رشد، شخصیت، شناخت، رفتار اجتماعی و مسائل بین فرهنگی در ارتباط با توانایی بالا می پردازد. مدلسازی نظری و تکنیکهای اندازهگیری، و همچنین راهبردهای آموزشی و مسائل برنامه درسی، مورد توجه هستند. در نتیجه، مجله مطالبی را ارائه می دهد که مربوط به محققان در این زمینه است، به مدیرانی که دارای افراد بسیار توانا هستند، به سیاست گذارانی که نیاز به یافتن چارچوب هایی برای استفاده بهینه از توانایی های بالا در جامعه دارند، به مربیان، مربیان، معلمان، مشاوران و والدین کودکان بسیار توانا. علاوه بر این، محتویات به مطالعه دستاوردهای آشکار سطح بالا محدود نمی شود، بلکه شامل شناسایی و پرورش پتانسیل استفاده نشده است. بررسی همتایان: تمامی مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.