تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

High Ability Studies



High Ability Studies

انگلستان
کشور
۱٫۱۱۵
Impact Factor
۱٫۷۶۹
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1359-8139
ISSN
1469-834X
e-ISSN
1996 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن در پایگاه داده Current Contents مجلات ISI در دو دسته بندی ثبت شده است. این دسته بندی ها عبارتند از:
  • Clinical Medicine
  • Social And Behavioral Sciences
یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مطالعات توانایی بالا، انجمنی را برای محققان در رشته‌های مختلف مرتبط با رشد توانایی‌های انسانی تا بالاترین سطح خود فراهم می‌کند. این وسیله ای است برای ارتقای توانایی های بالا، چه از طریق ارتباط تحقیقات علمی، نظری و یا تبادل تجربیات و ایده های عملی. مطالب این مجله در انعکاس نگرانی ها و تحولات اخیر در این زمینه از دوران کودکی و در کل دوره زندگی در زمینه های مختلف منحصر به فرد است. به دور از محدود شدن به تمرکز سنتی بر رشد شناختی در سطح بالا، همچنین تحقیقاتی را در سایر زمینه‌های تلاش انسان از جمله ورزش، فناوری، هنر، تجارت، مدیریت و روابط اجتماعی ارائه می‌کند. این مجله به جنبه های رشد، شخصیت، شناخت، رفتار اجتماعی و مسائل بین فرهنگی در ارتباط با توانایی بالا می پردازد. مدل‌سازی نظری و تکنیک‌های اندازه‌گیری، و همچنین راهبردهای آموزشی و مسائل برنامه درسی، مورد توجه هستند. در نتیجه، مجله مطالبی را ارائه می دهد که مربوط به محققان در این زمینه است، به مدیرانی که دارای افراد بسیار توانا هستند، به سیاست گذارانی که نیاز به یافتن چارچوب هایی برای استفاده بهینه از توانایی های بالا در جامعه دارند، به مربیان، مربیان، معلمان، مشاوران و والدین کودکان بسیار توانا. علاوه بر این، محتویات به مطالعه دستاوردهای آشکار سطح بالا محدود نمی شود، بلکه شامل شناسایی و پرورش پتانسیل استفاده نشده است. بررسی همتایان: تمامی مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید