تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Higher Education Policy


انگلستان
کشور
۲٫۶۲۹
Impact Factor
0952-8733
ISSN
1740-3863
e-ISSN
1992 و 1995 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.palgrave.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

سیاست آموزش عالی یک مجله علمی بین‌المللی است که با بررسی همتایان و نمایه‌شده توسط SSCI روی سیاست‌های آموزش عالی به معنای وسیع تمرکز دارد. این مجله موارد ارسالی را در نظر می گیرد که در مورد سیاست های آموزش عالی ملی و فراملی بحث می کند و/یا تأثیرات آنها را بر مؤسسات آموزش عالی یا جامعه دانشگاهی تجزیه و تحلیل می کند: رهبری، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان، اما همچنین مقالاتی را در نظر می گیرد که به مسائل حاکمیتی و خط مشی می پردازند. سطح موسسات آموزش عالی تحلیل‌های انتقادی، تحقیقات تجربی (اعم از کیفی یا کمی)، و مشارکت‌های نظری-مفهومی به یک اندازه مورد استقبال قرار می‌گیرند، اما برای همه موارد ارسالی، شرط لازم این است که مقالات در ادبیات آکادمیک مربوطه گنجانده شوند و به درک بیشتر ما از سیاست کمک کنند.

این مجله برای مقالاتی که از منظر رشته ای یا بین رشته ای نوشته شده باشند، اولویت دارد. در گذشته، مشارکت‌کنندگان بر دیدگاه‌هایی از مدیریت دولتی، علوم سیاسی، جامعه‌شناسی، تاریخ، اقتصاد و حقوق و همچنین از فلسفه، روان‌شناسی و مردم‌شناسی تکیه کرده‌اند. مقالات اختصاص داده شده به سیستم های آموزش عالی که کمتر شناخته شده یا کمتر مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند، به ویژه مورد استقبال قرار می گیرند.

با توجه به گستره بین‌المللی مجله، مقالات باید برای مخاطبان بین‌المللی، متشکل از پژوهشگران آموزش عالی، پژوهشگران رشته‌ای، و سیاست‌گذاران، مدیران، مدیران و دست اندرکاران آموزش عالی نوشته شده و توسط آنها قابل درک باشد. مشارکت معمولاً نباید بیش از 7000 کلمه باشد (به استثنای منابع).

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید