نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Higher Education Research & Development
انگلستان | کشور |
۳٫۸۵۱ | Impact Factor |
۴٫۱۹ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0729-4360 | ISSN |
1469-8366 | e-ISSN |
1982 تا 1995 و 1997 و 1999 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
پژوهش و توسعه آموزش عالی (HERD) یک مجله بین المللی است که در سال 1982 به عنوان مجله آموزشی اصلی انجمن تحقیق و توسعه آموزش عالی استرالیا (HERDSA) تأسیس شد. تحقیق و توسعه آموزش عالی، محققان، معلمان، مدیران، سیاستگذاران و سایرینی را که به گذشته، حال و آینده آموزش عالی مرتبط هستند، آگاه میکند و به چالش میکشد. این مجله مقالات علمی را منتشر می کند که سهم قابل توجه و بدیعی در زمینه آموزش عالی دارد. مقالات تجربی، نظری، فلسفی و تاریخی که به آموزش عالی در هر یک از ابعاد آن می پردازند، مورد توجه قرار خواهند گرفت. ما از تحقیقاتی استقبال می کنیم که مسائل مهم در آموزش عالی را مورد بازجویی، چالش و انعکاس قرار می دهد و از طیفی از چارچوب های نظری و روش شناختی استفاده می کند. همه مقالات باید بینش انتقادی تازه ای را در مورد حوزه ای که به آن پرداخته می شود ارائه دهند و به طور مناسب برای مخاطبان بین المللی تنظیم شوند. HERD به دنبال تقویت مکالمات پیرامون موضوعات و موضوعات خاص HE در طول زمان است. برای این منظور، از نویسندگان میخواهیم که شمارههای قبلی HERD را مرور کنند و در صورت امکان، با مقالات منتشر شده قبلی به عنوان بخشی از آمادهسازی دستنوشته شما برای ارسال به ما همکاری کنند. لطفاً توجه داشته باشید که مجله منتشر نمیکند: مطالعاتی که اهمیت و اصالت خود را نشان نمیدهند، مطالعات موردی که زمینهای نشده و مطالعات کمی نظریهپردازی شدهاند و فاقد بحث انتقادی درباره نتایج پژوهشهای تک رشته یا مؤسسهای هستند که پیامدهایی را برای حوزه وسیعتر در نظر نمیگیرند. مطالعات کیفی آموزش عالی که توصیفی هستند اما فاقد تجزیه و تحلیل انتقادی و بحث در مورد پیامدهای گسترده تر هستند تحقیقات مدرسه یا آموزش حرفه ای سلب مسئولیت: انجمن تحقیق و توسعه آموزش عالی استرالیا و تیلور و فرانسیس تمام تلاش خود را برای اطمینان از صحت همه اطلاعات انجام می دهند ( "محتوا") موجود در انتشارات آن. با این حال، انجمن و تیلور و فرانسیس و نمایندگان و مجوز دهندگان آن هیچ گونه اظهارنظر یا ضمانتی در مورد صحت، کامل بودن یا مناسب بودن برای هر هدفی از محتوا ارائه نمیکنند و از تمامی این گونه اظهارات و ضمانتها اعم از صریح یا ضمنی تا حداکثر میزان مجاز توسط قانون هر دیدگاهی که در این نشریه بیان میشود، دیدگاه نویسندگان است و لزوماً نظرات سردبیر، انجمن یا تیلور و فرانسیس نیست. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.