| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Higher Education
| هلند | کشور |
| ۴٫۶۳۴ | Impact Factor |
| ۵٫۱۷۱ | پنج ساله Impact Factor |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
| 0018-1560 | ISSN |
| 1573-174X | e-ISSN |
| 1972 تا کنون | مدت فعالیت |
| Springer Nature | ناشر |
| www.springer.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Higher Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
آموزش عالی به عنوان مجله بین المللی پیشرو در مطالعات آموزش عالی شناخته می شود و هر سال دوازده شماره جداگانه منتشر می کند. آموزش عالی از زمان تأسیس در سال 1972، تحولات آموزشی در سراسر جهان را در دانشگاه ها، پلی تکنیک ها، کالج ها و موسسات حرفه ای و آموزشی دنبال کرده است. این سازمان فعالانه تلاش کرده است تا در مورد تحولات در بخش آموزش عالی دولتی و خصوصی گزارش دهد. مشارکت دانشمندان برجسته از کشورهای مختلف ارائه شده است در حالی که مقالات به مشکلات معلمان و دانشجویان و برنامه ریزان و مدیران پرداخته اند. در حالی که هر سیستم آموزش عالی ویژگی های متمایز خود را دارد، مشکلات و مسائل مشترک در سطح بین المللی توسط محققان به اشتراک گذاشته شده است. ، معلمان و رهبران سازمانی. آموزش عالی فرصت هایی را برای تبادل نتایج پژوهشی، تجربه و بینش ارائه می دهد و یک انجمن برای بحث مداوم بین متخصصان فراهم می کند. همه مشارکتها بررسی میشوند.