تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Higher Education



Higher Education

هلند
کشور
۴٫۶۳۴
Impact Factor
۵٫۱۷۱
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
0018-1560
ISSN
1573-174X
e-ISSN
1972 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

آموزش عالی به عنوان مجله بین المللی پیشرو در مطالعات آموزش عالی شناخته می شود و هر سال دوازده شماره جداگانه منتشر می کند. آموزش عالی از زمان تأسیس در سال 1972، تحولات آموزشی در سراسر جهان را در دانشگاه ها، پلی تکنیک ها، کالج ها و موسسات حرفه ای و آموزشی دنبال کرده است. این سازمان فعالانه تلاش کرده است تا در مورد تحولات در بخش آموزش عالی دولتی و خصوصی گزارش دهد. مشارکت دانشمندان برجسته از کشورهای مختلف ارائه شده است در حالی که مقالات به مشکلات معلمان و دانشجویان و برنامه ریزان و مدیران پرداخته اند. در حالی که هر سیستم آموزش عالی ویژگی های متمایز خود را دارد، مشکلات و مسائل مشترک در سطح بین المللی توسط محققان به اشتراک گذاشته شده است. ، معلمان و رهبران سازمانی. آموزش عالی فرصت هایی را برای تبادل نتایج پژوهشی، تجربه و بینش ارائه می دهد و یک انجمن برای بحث مداوم بین متخصصان فراهم می کند. همه مشارکت‌ها بررسی می‌شوند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید