تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Higher Learning Research Communications


آمریکا
کشور
2157-6254
e-ISSN
2018 تا کنون
مدت فعالیت
Walden University
ناشر
scholarworks.waldenu.edu
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Higher Learning Research Communications ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

HLRC یک مجله با دسترسی آزاد است که در Scopus نمایه شده و در فهرست های دیگر و خدمات انتزاعی فهرست شده است، با تمرکز بین المللی. هدف آن انتشار تحقیقات با کیفیت بالا و بهترین شیوه های تدریس در آموزش عالی در بین فرهنگ ها و رشته ها است. HLRC روش‌هایی را که پژوهش و بهترین عملکرد به خیر عمومی کمک می‌کنند و بر جوامعی که مربیان در آن خدمت می‌کنند تأثیر می‌گذارد، به هم متصل می‌کند. مقالات بررسی شده و منتشر شده موضوعات زیر را شامل می شود (ارسالی به این لیست محدود نمی شود):

-تحقیق و بهترین شیوه ها در آموزش و یادگیری دیجیتالی-
نتایج حاصل از همکاری های بین المللی در مورد آموزش و یادگیری -
چگونه آموزش عالی به آموزش در قرن بیست و یکم و مهارت های جهانی در محل کار کمک می کند-
ارزیابی یادگیری دانش آموزان -
بهبود مستمر کیفیت برنامه های دانشگاهی و خدمات پشتیبانی -
نقش آموزش عالی در ارتقای مشارکت مدنی و شهروندی شایسته جهانی
آموزش عالی در کشورهای در حال توسعه
نقش سیاست نهادی، محلی، ملی و بین المللی در آموزش عالی.

از نویسندگان دعوت می شود آثار اصلی و منتشر نشده خود را به زبان انگلیسی ارسال کنند. مشارکت شامل تحقیق تجربی کیفی، کمی و ترکیبی است. گزارش های مختصری از تحقیقات و عملکردهای در حال انجام که به سطح یک مطالعه تجربی کامل نمی رسد. مطالعات موردی؛ بررسی ادبیات انتقادی؛ مقالات؛ مقالات سرمقاله ای که به مسائل معاصر در آموزش عالی می پردازد. و نقد کتاب هیچ هزینه ارسال یا هزینه پردازش وجود ندارد.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید