نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Higher Learning Research Communications
آمریکا | کشور |
2157-6254 | e-ISSN |
2018 تا کنون | مدت فعالیت |
Walden University | ناشر |
scholarworks.waldenu.edu | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Higher Learning Research Communications ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
HLRC یک مجله با دسترسی آزاد است که در Scopus نمایه شده و در فهرست های دیگر و خدمات انتزاعی فهرست شده است، با تمرکز بین المللی. هدف آن انتشار تحقیقات با کیفیت بالا و بهترین شیوه های تدریس در آموزش عالی در بین فرهنگ ها و رشته ها است. HLRC روشهایی را که پژوهش و بهترین عملکرد به خیر عمومی کمک میکنند و بر جوامعی که مربیان در آن خدمت میکنند تأثیر میگذارد، به هم متصل میکند. مقالات بررسی شده و منتشر شده موضوعات زیر را شامل می شود (ارسالی به این لیست محدود نمی شود):
-تحقیق و بهترین شیوه ها در آموزش و یادگیری دیجیتالی-
نتایج حاصل از همکاری های بین المللی در مورد آموزش و یادگیری -
چگونه آموزش عالی به آموزش در قرن بیست و یکم و مهارت های جهانی در محل کار کمک می کند-
ارزیابی یادگیری دانش آموزان -
بهبود مستمر کیفیت برنامه های دانشگاهی و خدمات پشتیبانی -
نقش آموزش عالی در ارتقای مشارکت مدنی و شهروندی شایسته جهانی
آموزش عالی در کشورهای در حال توسعه
نقش سیاست نهادی، محلی، ملی و بین المللی در آموزش عالی.
از نویسندگان دعوت می شود آثار اصلی و منتشر نشده خود را به زبان انگلیسی ارسال کنند. مشارکت شامل تحقیق تجربی کیفی، کمی و ترکیبی است. گزارش های مختصری از تحقیقات و عملکردهای در حال انجام که به سطح یک مطالعه تجربی کامل نمی رسد. مطالعات موردی؛ بررسی ادبیات انتقادی؛ مقالات؛ مقالات سرمقاله ای که به مسائل معاصر در آموزش عالی می پردازد. و نقد کتاب هیچ هزینه ارسال یا هزینه پردازش وجود ندارد.