تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI می ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI می ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۴
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری می ۲۰۲۵
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش می ۲۰۲۵
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله می ۲۰۲۵

Histoire de l'Education


فرانسه
کشور
0221-6280
ISSN
2001 تا کنون
مدت فعالیت
Institut National de Recherche Pedagogique
ناشر
journals.openedition.org
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی می ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Histoire de l'Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Histoire de l'éducation که در سال 1978 ایجاد شد، در زمینه خود، مجله ای است که برای همه دوره های زمانی و همه مناطق جغرافیایی باز است. اگر به دلیل پیوست به École Normale Supérieure در لیون، یک مجله فرانسوی تاریخ آموزش (دو شماره در سال) باشد، قصد دارد فقط یک مجله تاریخ آموزش در فرانسه نباشد. بنابراین، مطالعات اختصاص داده شده به سرزمین های دیگر مورد استقبال و حتی مطلوب است، به ویژه اگر بخشی از دیدگاه تطبیقی ​​یا یک تاریخ جهانی یا مرتبط باشد. این مجله که عمدتاً به زبان فرانسه است، به عنوان بخشی از فایل های خود، مقالاتی را که به زبان انگلیسی نوشته شده اند نیز منتشر می کند.

این مجله تاریخ اجتماعی آموزش و پرورش را ترویج می کند، به این معنا که به طور خاص به تعاملات مداوم بین آموزش و پرورش و جامعه، در ابعاد سیاسی، فرهنگی یا اقتصادی آن توجه دارد. مطالعه آموزه های تربیتی فقط از طریق پیوندهایی با شیوه هایی که این آموزه ها در واقع آشکار می کنند یا تغییر می دهند، در نظر او ارزش دارد.

تمامی آثاری که منتشر می‌کند مشروط به کارشناسی علمی است که توسط اعضای سردبیر، کمیته تحریریه آن و همچنین توسط کارشناسان خارجی، طبق رویه‌های علمی معمول، از جمله ناشناس ماندن نویسنده و کارشناسان انجام می‌شود. و ارسال مقاله به حداقل دو کارشناس.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید