نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | می ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | می ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۴ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Histoire de l'Education
فرانسه | کشور |
0221-6280 | ISSN |
2001 تا کنون | مدت فعالیت |
Institut National de Recherche Pedagogique | ناشر |
journals.openedition.org | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Histoire de l'Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Histoire de l'éducation که در سال 1978 ایجاد شد، در زمینه خود، مجله ای است که برای همه دوره های زمانی و همه مناطق جغرافیایی باز است. اگر به دلیل پیوست به École Normale Supérieure در لیون، یک مجله فرانسوی تاریخ آموزش (دو شماره در سال) باشد، قصد دارد فقط یک مجله تاریخ آموزش در فرانسه نباشد. بنابراین، مطالعات اختصاص داده شده به سرزمین های دیگر مورد استقبال و حتی مطلوب است، به ویژه اگر بخشی از دیدگاه تطبیقی یا یک تاریخ جهانی یا مرتبط باشد. این مجله که عمدتاً به زبان فرانسه است، به عنوان بخشی از فایل های خود، مقالاتی را که به زبان انگلیسی نوشته شده اند نیز منتشر می کند.
این مجله تاریخ اجتماعی آموزش و پرورش را ترویج می کند، به این معنا که به طور خاص به تعاملات مداوم بین آموزش و پرورش و جامعه، در ابعاد سیاسی، فرهنگی یا اقتصادی آن توجه دارد. مطالعه آموزه های تربیتی فقط از طریق پیوندهایی با شیوه هایی که این آموزه ها در واقع آشکار می کنند یا تغییر می دهند، در نظر او ارزش دارد.
تمامی آثاری که منتشر میکند مشروط به کارشناسی علمی است که توسط اعضای سردبیر، کمیته تحریریه آن و همچنین توسط کارشناسان خارجی، طبق رویههای علمی معمول، از جمله ناشناس ماندن نویسنده و کارشناسان انجام میشود. و ارسال مقاله به حداقل دو کارشناس.