نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
History Of Education
انگلستان | کشور |
۰٫۸۷۱ | Impact Factor |
۰٫۹۶۶ | پنج ساله Impact Factor |
0046-760X | ISSN |
1464-5130 | e-ISSN |
1972 تا 1997 و 1999 تا 2001 و 2005 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام History of Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
تاریخچه آموزش یک مجله مستقر در انگلستان است که تحقیقات اصلی در تاریخ آموزش را از تمام نقاط جهان منتشر می کند. این با انجمن تاریخ آموزش انگلستان مرتبط است. مقالهها به آموزش رسمی و غیررسمی میپردازند، از جمله – اما نه محدود به – تاریخ مدرسه در همه سطوح، دانشگاهها، جنبشهای جوانان، آموزش بزرگسالان، ایدههای آموزشی و زندگینامه، اصلاحات آموزشی، و سیاست آموزش. ما از ارسال مطالب در تمام دوره های تاریخ، از جمله جهان باستان و قرون وسطی استقبال می کنیم. مقالات بررسی شده ما بر اساس تحقیقات منبع اولیه در تاریخ آموزش است. آنها تحقیقات دقیقی را در بر می گیرند و با تاریخ نگاری آموزش و پرورش و اغلب زمینه های دیگر تحقیقات تاریخی درگیر می شوند. یک بخش ویژه منظم از مجله، "منابع و تفسیرها"، حاوی مقالاتی است که بخش های خاصی از منابع منبع را بررسی می کند یا راه های جدیدی برای تفسیر تاریخ آموزش را بررسی می کند. این مجله همچنین نقد کتاب را منتشر می کند. تاریخچه آموزش شماره ها و بخش های ویژه ویرایش شده توسط مهمان را منتشر می کند. نمونههای اخیر و آتی شامل موارد زیر است: "تب آموزش": کره از اواخر قرن نوزدهم تا قرن بیست و یکم" "آموزش و سیر زندگی" "تاریخ دوسویه: آموزش، "نژاد"، و نوسازی مهاجرنشین/استعمار حکمرانی در استرالیا و اقیانوس آرام، دهههای 1900 تا 1960» «چگونه سایبرنتیک و سازهگرایی الهامبخش شکلهای جدیدی از یادگیری شدند» «پرورش کودکان و جوانان: کاوشهای فراملیتی شهری و طبیعی» «جسمها و ذهنها در آموزش» «جشن، بزرگداشت و همکاری: نقاط عطف در تاریخ آموزش" "دید، صدا و متن در تاریخچه آموزش" خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات تحقیقاتی در این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بازبینی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.