تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

History Of Education



History Of Education

انگلستان
کشور
۰٫۸۷۱
Impact Factor
۰٫۹۶۶
پنج ساله Impact Factor
0046-760X
ISSN
1464-5130
e-ISSN
1972 تا 1997 و 1999 تا 2001 و 2005 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

تاریخچه آموزش یک مجله مستقر در انگلستان است که تحقیقات اصلی در تاریخ آموزش را از تمام نقاط جهان منتشر می کند. این با انجمن تاریخ آموزش انگلستان مرتبط است. مقاله‌ها به آموزش رسمی و غیررسمی می‌پردازند، از جمله – اما نه محدود به – تاریخ مدرسه در همه سطوح، دانشگاه‌ها، جنبش‌های جوانان، آموزش بزرگسالان، ایده‌های آموزشی و زندگی‌نامه، اصلاحات آموزشی، و سیاست آموزش. ما از ارسال مطالب در تمام دوره های تاریخ، از جمله جهان باستان و قرون وسطی استقبال می کنیم. مقالات بررسی شده ما بر اساس تحقیقات منبع اولیه در تاریخ آموزش است. آنها تحقیقات دقیقی را در بر می گیرند و با تاریخ نگاری آموزش و پرورش و اغلب زمینه های دیگر تحقیقات تاریخی درگیر می شوند. یک بخش ویژه منظم از مجله، "منابع و تفسیرها"، حاوی مقالاتی است که بخش های خاصی از منابع منبع را بررسی می کند یا راه های جدیدی برای تفسیر تاریخ آموزش را بررسی می کند. این مجله همچنین نقد کتاب را منتشر می کند. تاریخچه آموزش شماره ها و بخش های ویژه ویرایش شده توسط مهمان را منتشر می کند. نمونه‌های اخیر و آتی شامل موارد زیر است: "تب آموزش": کره از اواخر قرن نوزدهم تا قرن بیست و یکم" "آموزش و سیر زندگی" "تاریخ دوسویه: آموزش، "نژاد"، و نوسازی مهاجرنشین/استعمار حکمرانی در استرالیا و اقیانوس آرام، دهه‌های 1900 تا 1960» «چگونه سایبرنتیک و سازه‌گرایی الهام‌بخش شکل‌های جدیدی از یادگیری شدند» «پرورش کودکان و جوانان: کاوش‌های فراملیتی شهری و طبیعی» «جسم‌ها و ذهن‌ها در آموزش» «جشن، بزرگداشت و همکاری: نقاط عطف در تاریخ آموزش" "دید، صدا و متن در تاریخچه آموزش"   خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات تحقیقاتی در این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بازبینی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید