نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Horticultural Plant Journal
چین | کشور |
۳٫۰۳۲ | Impact Factor |
2095-9885 | ISSN |
2468-0141 | e-ISSN |
2017 تا کنون | مدت فعالیت |
Elsevier | ناشر |
www.keaipublishing.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله گیاه باغبانی (HPJ) یک مجله بین المللی دسترسی آزاد است. HPJ تمام جنبههای علوم زراعی باغی، از جمله منابع ژرم پلاسم، ژنتیک و اصلاح، خاکورزی و کشت، فیزیولوژی و بیوشیمی، اکولوژی، ژنومیک، بیوتکنولوژی، حفاظت از گیاهان، و پردازش پس از برداشت را پوشش میدهد. اهداف تحقیق ما گیاهان باغبانی شامل میوه ها، سبزیجات، گیاهان زینتی، گیاهان چای و گیاهان دارویی است.
انواع مقاله HPJ شامل مقالات تحقیقاتی اصلی، بررسی ها و ارتباطات کوتاه است. رویه دقیق داوری، سطح علمی را تضمین می کند و اعتبار مجله را افزایش می دهد.
HPJ یک مجله SCIE است. سایر پایگاههای داده شامل Scopus، Biological Abstracts (BA) & BIOSIS Previews (BP)، راهنمای مجلات دسترسی آزاد (DOAJ)، خلاصههای CABI، چکیدههای علوم و فناوری غذایی، CNKI Global و CSTPCD میباشد.
نویسندگان HPJ از انتشار در مدلهای دسترسی باز در ScienceDirect برای به اشتراک گذاشتن اکتشافات خود با جوامع بینالمللی، بررسی همتا، ارسال آسان آنلاین و سرعت انتشار سود میبرند.