نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | می ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | می ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۴ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Hrvatska Revija Za Rehabilitacijska Istrazivanja
کرواسی | کشور |
1331-3010 | ISSN |
1848-7734 | e-ISSN |
1999 تا 2006 و 2008 تا کنون | مدت فعالیت |
University of Zagreb, Faculty of Mining, Geology and Petroleum Engineering | ناشر |
hrri.erf.hr | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Hrvatska Revija Za Rehabilitacijska Istrazivanja ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مروری بر تحقیقات توانبخشی کرواسی (Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja، HRRI) یک مجله بینالمللی است که مقالات تحقیقاتی اصلی، گزارشهای اولیه، بررسیها، مقالات فنی و سایر مشارکتها را در زمینههای علوم تربیتی-توانبخشی، آسیبشناسی گفتار (لوگوپدی) منتشر میکند. آموزش، روانشناسی، زبان شناسی و آوایی، علوم بالینی، بهداشت عمومی، مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه، علوم اجتماعی بین رشته ای و علوم انسانی؛ و همچنین زمینه های مختلف هنری مرتبط با پیشگیری، غربالگری، ارزیابی، تشخیص و درمان؛ و آموزش و سایر روشهای حمایت همه جانبه از افراد مبتلا به اختلالات مختلف رشدی و روانی و/یا مشکلات رفتاری. HRRI اساساً به انتشار بینش های علمی و فنی معاصر مربوط به آموزش فراگیر و توانبخشی افراد دارای مشکلات یادگیری، مشکلات فکری و اختلالات فراگیر اختصاص دارد. آموزش و توانبخشی افراد دارای آسیب بینایی یا شنوایی، اختلالات حرکتی یا بیماری مزمن؛ هنر درمانی مکمل و حمایتی؛ موضوعات آسیب شناسی گفتار مربوط به اختلالات ارتباطی، زبان، گفتار، صدا و بلع؛ و موضوعاتی از آموزش اجتماعی و جرم شناسی مرتبط با مشکلات رفتاری. دست نوشته ها باید به طور کامل به انگلیسی بریتانیایی نوشته شوند، اما می توانند به زبان کرواتی نیز نوشته شوند، در این صورت باید همراه با نسخه ای به انگلیسی بریتانیایی ارسال شوند. HRRI ترجیح می دهد مقالاتی را بر اساس مطالعات تجربی منتشر کند، اما از بررسی های نظری، بررسی ها، گزارش های فنی، نظرات علمی و کارشناسان و همچنین بررسی کتاب ها خوشحال است.