نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Human Service Organizations Management Leadership & Governance
انگلستان | کشور |
۱٫۵۵۹ | Impact Factor |
۲٫۵۶۶ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
2330-3131 | ISSN |
2330-314X | e-ISSN |
2014 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Human Service Organizations Management, Leadership and Governance ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
سازمان های خدمات انسانی یک مجله پیشرو و با داوری است که به تحقیقات و عملکردهای جاری در سازمان های غیرانتفاعی و خدمات انسانی بخش عمومی اختصاص دارد. از سال 1977، تحقیقات به موقع و مرتبط را برای مدیران خدمات انسانی، محققان و مربیان (که در ابتدا به عنوان مدیریت در مددکاری اجتماعی تأسیس شد) ارائه کرده است. بر اساس تاریخچه مدیریت خدمات اجتماعی، اجرای سیاست های اجتماعی و تحقیقات سازمانی، هیئت مشورتی تحریریه به دنبال دست نوشته های مرتبط با مسائل مدیریت، رهبری و حکمرانی معاصر است که سازمان های خدمات انسانی با آن مواجه هستند. نویسندگان با انعکاس وضعیت خود به عنوان تنها مجله اختصاص یافته به حوزه سازمان های خدمات انسانی، به گسترش پایگاه دانش مرتبط با سازگاری سازمانی با سیاست ها و تقاضاهای مالی، پویایی بین سازمانی، توسعه و اجرای برنامه، مدیریت منابع انسانی، تنوع در سازمان کمک کرده اند. کارکنان و کاربران خدمات، ارتقاء و نظارت بر کیفیت خدمات و اندازهگیری نتایج، و به اشتراک گذاشتن دانش جدید مرتبط با شیوههای امیدوارکننده مبتنی بر شواهد. هیئت مشورتی تحریریه نویسندگان را تشویق می کند تا به موضوعات نوظهور مرتبط با موارد زیر بپردازند: مدیریت و رهبری نوآوری های سازمانی، نقش رهبران در فرآیندهای تغییر سازمانی، همکاری و رقابت در بخش های عمومی، غیرانتفاعی و انتفاعی، تقویت روابط سازمانی و محیطی که جامعه را ارتقا می بخشد. مشارکت در سازمانهای خدمات انسانی و روشهایی برای ارتقای مشارکت کاربران خدمات و سایر ذینفعان حیاتی در مدیریت و حاکمیت. این مجله همچنین به دنبال پیشنهادهایی برای موضوعات ویژه است که موضوعات نوظهور مرتبط با طراحی مجدد مکان های کاری، سیستم های اطلاعاتی مبتنی بر ابر، تامین مالی سازمان های خدمات انسانی، تنوع رهبری، نقش رسانه های اجتماعی و مشارکت های بین المللی در پایگاه دانش سازمان های خدمات انسانی را نشان می دهد. © Thomson Reuters 2016، 2015 Journal Citation Report رتبهبندی سازمانهای خدمات انسانی در مددکاری اجتماعی و مدیریت عمومی نویسندگان میتوانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.