نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Ieee Transactions On Education
آمریکا | کشور |
۲٫۱۱۶ | Impact Factor |
0018-9359 | ISSN |
1557-9638 | e-ISSN |
1963 تا کنون | مدت فعالیت |
IEEE | ناشر |
ieeexplore.ieee.org | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام IEEE Transactions on Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
IEEE Transactions on Education (ToE) کمک های علمی مهم و اصلی را در آموزش مهندسی برق و الکترونیک، مهندسی کامپیوتر، علوم کامپیوتر و سایر زمینه ها در محدوده مورد علاقه IEEE منتشر می کند. مشارکتها باید به کشف، ادغام و/یا کاربرد دانش در آموزش در این زمینهها بپردازند. مقالات باید از مشارکتها و ادعاها با شواهد قانعکننده پشتیبانی کنند و توصیفهای صریح و شفافی از فرآیندهایی که از طریق آن شواهد جمعآوری، تجزیه و تحلیل و تفسیر میشوند، ارائه کنند. در حالی که نمی توان ویژگی های شواهد قانع کننده را برای رسیدگی به هر موقعیت قابل تصوری توصیف کرد، ارزیابی کلی از کار گزارش شده باید فراتر از گزارش خود دانشجو و داده های نگرشی باشد.