تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Ieee Transactions On Education


آمریکا
کشور
۲٫۱۱۶
Impact Factor
0018-9359
ISSN
1557-9638
e-ISSN
1963 تا کنون
مدت فعالیت
IEEE
ناشر
ieeexplore.ieee.org
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SCIE ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Engineering, Computing & Technology نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام IEEE Transactions on Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

IEEE Transactions on Education (ToE) کمک های علمی مهم و اصلی را در آموزش مهندسی برق و الکترونیک، مهندسی کامپیوتر، علوم کامپیوتر و سایر زمینه ها در محدوده مورد علاقه IEEE منتشر می کند. مشارکت‌ها باید به کشف، ادغام و/یا کاربرد دانش در آموزش در این زمینه‌ها بپردازند. مقالات باید از مشارکت‌ها و ادعاها با شواهد قانع‌کننده پشتیبانی کنند و توصیف‌های صریح و شفافی از فرآیندهایی که از طریق آن شواهد جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل و تفسیر می‌شوند، ارائه کنند. در حالی که نمی توان ویژگی های شواهد قانع کننده را برای رسیدگی به هر موقعیت قابل تصوری توصیف کرد، ارزیابی کلی از کار گزارش شده باید فراتر از گزارش خود دانشجو و داده های نگرشی باشد.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید