| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Ieee Transactions On Haptics
| آمریکا | کشور |
| ۲٫۴۸۷ | Impact Factor |
| 1939-1412 | ISSN |
| 2329-4051 | e-ISSN |
| 2008 تا کنون | مدت فعالیت |
| IEEE | ناشر |
| ieeexplore.ieee.org | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام IEEE Transactions on Haptics ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
IEEE Transactions on Haptics (ToH) یک مجله بایگانی علمی است که به علم، فناوری و برنامه های مرتبط با اکتساب اطلاعات و دستکاری اشیا از طریق لمس می پردازد. فعل و انفعالات لمسی مربوط به این مجله شامل تمام جنبه های کاوش دستی و دستکاری اشیاء توسط انسان، ماشین ها و تعاملات بین این دو است که در محیط های واقعی، مجازی، از راه دور یا شبکه ای انجام می شود. حوزههای تحقیقاتی مرتبط با این نشریه شامل، اما نه محدود به، موضوعات زیر است: ادراک و کنش لمسی و چندحسی انسان، جنبههای کنترل حرکتی که به صراحت به لمس انسان مربوط میشود، تعاملات لمسی از طریق ابزارها و ماشینهای غیرفعال یا فعال، دستگاههایی که تعاملات لمسی را به صورت محلی یا از راه دور حس میکنند، فعال میکنند یا ایجاد میکنند، رندر لمسی و ارتباط آن با رندر گرافیکی و شنیداری در واقعیت مجازی، الگوریتمها، کنترلها و دینامیک دستگاههای لمسی، کاربران و تعاملات بین این دو، انسان- عملکرد و ایمنی ماشین با بازخورد لمسی، هپتیک در زمینه تعامل انسان و رایانه، سیستمها و شبکهها با استفاده از دستگاهها و تعاملات لمسی، از جمله بازخورد چندوجهی، کاربرد موارد فوق، به عنوان مثال در زمینههایی مانند آموزش، توانبخشی، پزشکی، طراحی به کمک کامپیوتر، آموزش مهارت ها، بازی های کامپیوتری، کنترل راننده، شبیه سازی و تجسم.