تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Ieee Transactions On Learning Technologies


آمریکا
کشور
۳٫۷۲
Impact Factor
1939-1382
ISSN
1939-1382
e-ISSN
2008 تا کنون
مدت فعالیت
IEEE
ناشر
ieee-edusociety.org
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه های استنادی SCIE و SSCI ثبت شده است علاوه بر آن در پایگاه داده Current Contents مجلات ISI در دو دسته بندی ثبت شده است. این دسته بندی ها عبارتند از:
  • Engineering, Computing & Technology
  • Social And Behavioral Sciences
یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

IEEE Transactions on Learning Technologies همه پیشرفت‌ها در فن‌آوری‌های یادگیری و کاربردهای آن‌ها را پوشش می‌دهد، از جمله، اما نه محدود به موضوعات زیر: سیستم‌های یادگیری آنلاین نوآورانه. معلمان باهوش؛ بازی های آموزشی; سیستم های شبیه سازی برای آموزش و پرورش؛ ابزارهای یادگیری مشارکتی؛ یادگیری با دستگاه های تلفن همراه؛ دستگاه های پوشیدنی و رابط برای یادگیری؛ سیستم های یادگیری شخصی و تطبیقی؛ ابزارهای ارزیابی تکوینی و جمعی؛ ابزارهایی برای یادگیری تجزیه و تحلیل و داده کاوی آموزشی؛ هستی شناسی برای سیستم های یادگیری؛ استانداردها و خدمات وب که از یادگیری پشتیبانی می کنند. ابزار تألیف برای مواد آموزشی؛ پشتیبانی کامپیوتری برای تدریس خصوصی؛ یادگیری از طریق پرس و جو، کار میدانی و آزمایشگاهی با واسطه رایانه؛ تکنیک های یادگیری اجتماعی؛ شبکه های اجتماعی و زیرساخت های یادگیری و به اشتراک گذاری دانش؛ و ایجاد و مدیریت اشیاء آموزشی.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید