| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Ieee Transactions On Learning Technologies
| آمریکا | کشور |
| ۳٫۷۲ | Impact Factor |
| 1939-1382 | ISSN |
| 1939-1382 | e-ISSN |
| 2008 تا کنون | مدت فعالیت |
| IEEE | ناشر |
| ieee-edusociety.org | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام IEEE Transactions on Learning Technologies ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
IEEE Transactions on Learning Technologies همه پیشرفتها در فنآوریهای یادگیری و کاربردهای آنها را پوشش میدهد، از جمله، اما نه محدود به موضوعات زیر: سیستمهای یادگیری آنلاین نوآورانه. معلمان باهوش؛ بازی های آموزشی; سیستم های شبیه سازی برای آموزش و پرورش؛ ابزارهای یادگیری مشارکتی؛ یادگیری با دستگاه های تلفن همراه؛ دستگاه های پوشیدنی و رابط برای یادگیری؛ سیستم های یادگیری شخصی و تطبیقی؛ ابزارهای ارزیابی تکوینی و جمعی؛ ابزارهایی برای یادگیری تجزیه و تحلیل و داده کاوی آموزشی؛ هستی شناسی برای سیستم های یادگیری؛ استانداردها و خدمات وب که از یادگیری پشتیبانی می کنند. ابزار تألیف برای مواد آموزشی؛ پشتیبانی کامپیوتری برای تدریس خصوصی؛ یادگیری از طریق پرس و جو، کار میدانی و آزمایشگاهی با واسطه رایانه؛ تکنیک های یادگیری اجتماعی؛ شبکه های اجتماعی و زیرساخت های یادگیری و به اشتراک گذاری دانش؛ و ایجاد و مدیریت اشیاء آموزشی.