تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Ieee Transactions On Visualization And Computer Graphics


آمریکا
کشور
۴٫۵۷۹
Impact Factor
1077-2626
ISSN
1941-0506
e-ISSN
1995 تا کنون
مدت فعالیت
IEEE
ناشر
ieeexplore.ieee.org
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SCIE ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Engineering, Computing & Technology نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

TVCG یک مجله علمی و آرشیوی است که ماهانه منتشر می شود. هیئت تحریریه آن تلاش می‌کند تا مقالاتی را منتشر کند که نتایج تحقیقاتی مهم و مقالات مهمی را در زمینه گرافیک کامپیوتری، تجسم و واقعیت مجازی ارائه می‌دهند. موضوعات خاص عبارتند از، اما محدود به: فن آوری های رندر. مدل سازی و پردازش هندسی؛ تجزیه و تحلیل شکل؛ سخت افزار گرافیکی؛ انیمیشن و شبیه سازی; ادراک، تعامل و رابط کاربری؛ لمسی عکاسی محاسباتی; تصویربرداری و نمایش با دامنه دینامیکی بالا؛ مطالعات و ارزیابی کاربران؛ تجسم زیست پزشکی؛ تجسم حجم و گرافیک؛ تجزیه و تحلیل بصری برای یادگیری ماشین؛ تجسم مبتنی بر توپولوژی؛ برنامه نویسی بصری و تجسم نرم افزار; تجسم در علم داده واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی؛ فن آوری نمایشگر پیشرفته (مانند نمایشگرهای سه بعدی، همه جانبه و چندوجهی)؛ کاربردهای گرافیک کامپیوتری و تجسم

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید