نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | می ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | می ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۴ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Indian Journal of Marketing
هند | کشور |
0973-8703 | ISSN |
2010 تا کنون | مدت فعالیت |
Associated Management Consultants Private Limited | ناشر |
indianjournalofmarketing.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Indian Journal of Marketing ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بازاریابی هندی یک مجله ماهانه با داوری دوسوکور است که از سال 1968 منتشر می شود. این یک نشریه تحقیقاتی معتبر است که به موضوعات زیر می پردازد: بازاریابی، تبلیغات، رفتار مصرف کننده، مدیریت فروش، مدیریت تبلیغات و ترویج، استراتژی بازاریابی. ، وفاداری مشتری، تقسیم بندی و هدف گذاری بازاریابی، مدل سازی ارزش مشتری، سیستم های اطلاعات کسب و کار (MIS)، قانون تجارت، ارتباطات، بازاریابی مستقیم، تجارت الکترونیک، تجارت جهانی، تحقیقات بازاریابی، تئوری و برنامه های بازاریابی، مدیریت/مدیریت اداری، خرده فروشی، فروش/فروش، خدمات، نام تجاری آنلاین، استفاده استراتژیک از فناوری اطلاعات، بازاریابی چند کاناله، بازاریابی دیجیتال، رسانه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی، بازاریابی ویروسی، بازاریابی تلفن همراه، بازاریابی مستقیم و تعاملی B2B، و بازاریابی کشاورزی از جمله موارد دیگر.
به عنوان یک رسانه مستمر برای آموزش بازاریابی، از خوانندگان دانشگاهیان، دانشجویان، و مدیران بازاریابی از مدارس B، دانشگاه ها و کالج های برتر در هند و خارج لذت می برد. هدف آن انتشار دانش است که عملکرد خوب بازاریابی حرفه ای را تضمین می کند. با تشویق به تحقیق و تفکر، سعی در درک بهتر تئوری های بازاریابی، چارچوب، منابع، ساختارها، سیستم ها، فرآیندها و عملکرد سازمان ها دارد. نقطه کانونی آن بر روی تحقیقات و تأملات مربوط به دانشگاهیان و مدیران فعال است.