نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Innovation In Language Learning And Teaching
انگلستان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1750-1229 | ISSN |
1750-1237 | e-ISSN |
2009 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Innovation in Language Learning and Teaching ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2019 CiteScore 1.6- values از Scopus Innovation in Language Learning and Teaching یک مجله بین المللی با داوری است که به تحقیق در مورد تمام جنبه های نوآوری در یادگیری و آموزش زبان اختصاص دارد. مقالات پژوهشی، مقالات کاربردی نوآورانه، مقالات مروری و نقد کتاب را منتشر می کند. این رشته بر طیفی از رشتهها تمرکز دارد که تمرکزشان بر کاوش رویکردهای جدید برای یادگیری و آموزش زبان عمدتاً از منظر یادگیرنده محور است. تغییرات در الگوهای کار، زندگی و مطالعه زبان آموزان و استفاده از فناوری های جدید برای یادگیری به شدت بر هر جنبه ای از یادگیری و آموزش زبان تأثیر می گذارد، از نحوه درک ما از نقش معلمان و زبان آموزان، نحوه انطباق ما با نقش های جدید، از مواد و روشهایی که برای حمایت از فراگیران به روشهای انعطافپذیرتر، به روشهای تحقیقی که برای بررسی این راهها استفاده میکنیم، توسعه میدهیم. تأثیر جهانیشدن، افزایش تحرک بینالمللی، و نیاز به روشهای یادگیری انعطافپذیرتر، بازتابی انتقادی در مورد نیازهای متغیر یادگیرنده را ضروری میسازد. این مجله یک انجمن برای این نوع تأمل ارائه می دهد و محققان را تشویق می کند تا زیربنای نظری آموزش های جدید را که بر توسعه و حمایت از نوآوری در یادگیری زبان تمرکز دارند، کشف کنند. این مجله برای هر کسی که علاقه مند به تحقیق در مورد توسعه یا کاربرد عملی روش های جدید در آموزش و یادگیری زبان است، جذاب خواهد بود. اهداف آن عبارتند از: • انتشار تحقیقات در زمینه مبانی نظری و روش شناختی رویکردهای نوآورانه در آموزش زبان. • کاوش در آموزشها با تمرکز بر یادگیرنده. • تشویق به انتشار و بارورسازی متقابل سیاستها و شیوههای مربوط به نوآوری در آموزشهای آموزشی برای یادگیری زبان در زمینههای مختلف یادگیری. در مجله، مفهوم نوآوری به طور گسترده تفسیر شده است، و ممکن است با نوآوری در عمل، نوآوری در سیاست، نوآوری در روش های تحقیق، یا هر شکل دیگری از نوآوری مرتبط باشد. در نظر گرفتن زمینه ای که تحقیق در آن واقع شده است، مهم است که به وضوح آنچه به عنوان نوآوری در محیطی با منابع خوب و برای مثال دسترسی به آخرین فناوری ها تلقی می شود، با نوآوری که ممکن است در زمینه های دیگر رخ دهد متفاوت است. به همین دلیل، ما نویسندگان را تشویق میکنیم تا در مقالات خود در مورد روشهایی که کارشان نوآوری است، صریح باشند. دامنه این مجله عمداً گسترده است، زیرا در نظر گرفته شده است که یک پلت فرم بین رشته ای را برای همه علاقه مندان به آموزش و روش شناسی های نوآورانه ارائه دهد. مقالات ممکن است در زمینههای مختلفی مانند روانشناسی آموزشی، هوش مصنوعی، زبانشناسی عصبی، تعامل انسان و ماشین، فنآوریهای آموزشی، فلسفه و فراگیری زبان دوم به کار گرفته شوند و ممکن است زمینههایی مانند: یادگیری مشارکتی رویکردهای سازندهگرایانه برای یادگیری زبان یادگیری انعطافپذیر زبان را بررسی کنند و بیشتر توسعه دهند. آگاهی یادگیرنده خودمختاری انگیزه و یادگیری زبان آموزش چند زبانه و آموزش های چندزبانه یادگیری زبان خوددسترسی فناوری- یادگیری و آموزش زبان و همچنین تعدادی از زمینه های مرتبط را تقویت می کند، مانند: توسعه برنامه درسی یادگیری زبان، مشاوره/مشاوره یادگیرنده شرح حال یادگیرنده، آموزش راهبردهای یادگیری یادگیرنده خط مشی فراشناخت و نقش آن در نوآوری تغییرات آموزشی و روش شناختی در منابع برای یادگیری زبان، رویکردهای نوآورانه برای ارزیابی، استقلال معلم، نوآوری در یادگیری و آموزش زبان، دو نوع مقاله را می پذیرد. بررسی کتاب: 1) مقالات تحقیقاتی کامل (بیش از 7000 کلمه)، که در مورد تحقیقات مربوط به آموزش، سیاست، مفاهیم نظری یا سایر زمینههای مرتبط گزارش میدهند. 2) مقالات تمرینی نوآورانه (4000-5550 کلمه)، که در مورد یک نوآوری در آموزش، توسعه مواد، یا یکی دیگر از عناصر عملی یادگیری و آموزش گزارش می دهند، ترجیحاً با گنجاندن نوعی شواهد از ارزیابی. نمونههایی از مقالات تمرین نوآورانه در اینجا هستند: https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/17501229.2013.794803 و https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/17501229. از استاندارد بالایی برخوردار باشند و بر اساس تئوری باشند، اما آنها حق انتخاب را به نویسندگان آینده نگر ارائه می دهند. لطفاً برای اطلاعات بیشتر به دستورالعمل های نویسندگان مراجعه کنید. خط مشی بررسی همتایان همه مقالات به صورت ناشناس توسط حداقل دو کارشناس بررسی می شوند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.