تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Innovation In Language Learning And Teaching



Innovation In Language Learning And Teaching

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1750-1229
ISSN
1750-1237
e-ISSN
2009 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Innovation in Language Learning and Teaching ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2019 CiteScore 1.6- values ​​از Scopus Innovation in Language Learning and Teaching یک مجله بین المللی با داوری است که به تحقیق در مورد تمام جنبه های نوآوری در یادگیری و آموزش زبان اختصاص دارد. مقالات پژوهشی، مقالات کاربردی نوآورانه، مقالات مروری و نقد کتاب را منتشر می کند. این رشته بر طیفی از رشته‌ها تمرکز دارد که تمرکزشان بر کاوش رویکردهای جدید برای یادگیری و آموزش زبان عمدتاً از منظر یادگیرنده محور است. تغییرات در الگوهای کار، زندگی و مطالعه زبان آموزان و استفاده از فناوری های جدید برای یادگیری به شدت بر هر جنبه ای از یادگیری و آموزش زبان تأثیر می گذارد، از نحوه درک ما از نقش معلمان و زبان آموزان، نحوه انطباق ما با نقش های جدید، از مواد و روش‌هایی که برای حمایت از فراگیران به روش‌های انعطاف‌پذیرتر، به روش‌های تحقیقی که برای بررسی این راه‌ها استفاده می‌کنیم، توسعه می‌دهیم. تأثیر جهانی‌شدن، افزایش تحرک بین‌المللی، و نیاز به روش‌های یادگیری انعطاف‌پذیرتر، بازتابی انتقادی در مورد نیازهای متغیر یادگیرنده را ضروری می‌سازد. این مجله یک انجمن برای این نوع تأمل ارائه می دهد و محققان را تشویق می کند تا زیربنای نظری آموزش های جدید را که بر توسعه و حمایت از نوآوری در یادگیری زبان تمرکز دارند، کشف کنند. این مجله برای هر کسی که علاقه مند به تحقیق در مورد توسعه یا کاربرد عملی روش های جدید در آموزش و یادگیری زبان است، جذاب خواهد بود. اهداف آن عبارتند از: • انتشار تحقیقات در زمینه مبانی نظری و روش شناختی رویکردهای نوآورانه در آموزش زبان. • کاوش در آموزش‌ها با تمرکز بر یادگیرنده. • تشویق به انتشار و بارورسازی متقابل سیاست‌ها و شیوه‌های مربوط به نوآوری در آموزش‌های آموزشی برای یادگیری زبان در زمینه‌های مختلف یادگیری. در مجله، مفهوم نوآوری به طور گسترده تفسیر شده است، و ممکن است با نوآوری در عمل، نوآوری در سیاست، نوآوری در روش های تحقیق، یا هر شکل دیگری از نوآوری مرتبط باشد. در نظر گرفتن زمینه ای که تحقیق در آن واقع شده است، مهم است که به وضوح آنچه به عنوان نوآوری در محیطی با منابع خوب و برای مثال دسترسی به آخرین فناوری ها تلقی می شود، با نوآوری که ممکن است در زمینه های دیگر رخ دهد متفاوت است. به همین دلیل، ما نویسندگان را تشویق می‌کنیم تا در مقالات خود در مورد روش‌هایی که کارشان نوآوری است، صریح باشند. دامنه این مجله عمداً گسترده است، زیرا در نظر گرفته شده است که یک پلت فرم بین رشته ای را برای همه علاقه مندان به آموزش و روش شناسی های نوآورانه ارائه دهد. مقالات ممکن است در زمینه‌های مختلفی مانند روان‌شناسی آموزشی، هوش مصنوعی، زبان‌شناسی عصبی، تعامل انسان و ماشین، فن‌آوری‌های آموزشی، فلسفه و فراگیری زبان دوم به کار گرفته شوند و ممکن است زمینه‌هایی مانند: یادگیری مشارکتی رویکردهای سازنده‌گرایانه برای یادگیری زبان یادگیری انعطاف‌پذیر زبان را بررسی کنند و بیشتر توسعه دهند. آگاهی یادگیرنده خودمختاری انگیزه و یادگیری زبان آموزش چند زبانه و آموزش های چندزبانه یادگیری زبان خوددسترسی فناوری- یادگیری و آموزش زبان و همچنین تعدادی از زمینه های مرتبط را تقویت می کند، مانند: توسعه برنامه درسی یادگیری زبان، مشاوره/مشاوره یادگیرنده شرح حال یادگیرنده، آموزش راهبردهای یادگیری یادگیرنده خط مشی فراشناخت و نقش آن در نوآوری تغییرات آموزشی و روش شناختی در منابع برای یادگیری زبان، رویکردهای نوآورانه برای ارزیابی، استقلال معلم، نوآوری در یادگیری و آموزش زبان، دو نوع مقاله را می پذیرد. بررسی کتاب: 1) مقالات تحقیقاتی کامل (بیش از 7000 کلمه)، که در مورد تحقیقات مربوط به آموزش، سیاست، مفاهیم نظری یا سایر زمینه‌های مرتبط گزارش می‌دهند. 2) مقالات تمرینی نوآورانه (4000-5550 کلمه)، که در مورد یک نوآوری در آموزش، توسعه مواد، یا یکی دیگر از عناصر عملی یادگیری و آموزش گزارش می دهند، ترجیحاً با گنجاندن نوعی شواهد از ارزیابی. نمونه‌هایی از مقالات تمرین نوآورانه در اینجا هستند: https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/17501229.2013.794803 و https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/17501229. از استاندارد بالایی برخوردار باشند و بر اساس تئوری باشند، اما آنها حق انتخاب را به نویسندگان آینده نگر ارائه می دهند. لطفاً برای اطلاعات بیشتر به دستورالعمل های نویسندگان مراجعه کنید. خط مشی بررسی همتایان همه مقالات به صورت ناشناس توسط حداقل دو کارشناس بررسی می شوند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

فراخوان مقاله

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۴

اشتراک طلایی تهیه کنید


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید