نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Innovations In Education And Teaching International
انگلستان | کشور |
۱٫۹۴۹ | Impact Factor |
۲٫۳۱۵ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1470-3297 | ISSN |
1470-3300 | e-ISSN |
1996 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Innovations in Education and Teaching International ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2017 Impact Factor 1.106 Ranking: 157/238 (Education & Educational Research) © 2018 Thomson Reuters, 2017 Journal Citation Reports® 2017 Citescore 0.94 - مقادیر از Scopus Innovations in Education and Teaching Association (مجله Staff DA Educational and Teaching Development of the International Education and SE ) www.seda.ac.uk. برای این منظور، مشارکتهای مجله باید منعکسکننده هدف SEDA برای ترویج نوآوری و عملکرد خوب در آموزش عالی از طریق کارکنان و توسعه آموزشی و شیوههای مرتبط با موضوع باشد. مشارکت در هر جنبه ای از ترویج و حمایت از تغییرات آموزشی در آموزش عالی و سایر آموزش های پس از مدرسه، با تاکید بر تحقیق، تجربه، بورسیه تحصیلی و ارزشیابی، به جای توصیف صرف، مورد استقبال قرار می گیرد. توسعه آموزشی که در برخی زمینهها بهعنوان توسعه آکادمیک، هیئت علمی، کارکنان یا آموزشی نیز توصیف میشود، به معنای فعالیتهایی است که توسط کارکنان در واحدهای تخصصی، کارکنان دانشگاهی در بخشها، رهبران و مدیران دانشگاهی، کسانی که با طرحهای ارتقای کیفیت درگیر هستند، و دیگرانی که علاقه مند به تغییر آموزشی هستند، برای ایجاد بهبود و درک بهتر از سیاست ها و شیوه های یادگیری، تدریس، ارزیابی و توسعه برنامه درسی. بهعنوان یک نشریه بینالمللی، مشارکتکنندگان باید هم زمینهسازی کنند و هم قابلیت انتقال رویهها و نظریههای مورد بررسی را در نظر بگیرند. Innovations in Education & Teaching International خواندنی ضروری برای همه پزشکان و تصمیم گیرندگانی است که می خواهند از پیشرفت های آموزش، تدریس و یادگیری مطلع شوند. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.