| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Interacao em Psicologia
| برزیل | کشور |
| 1981-8068 | ISSN |
| 1981-8076 | e-ISSN |
| 2018 تا کنون | مدت فعالیت |
| Universidade Federal do Parana | ناشر |
| revistas.ufpr.br | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Interacao em Psicologia ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
INTERAÇÃO EM PSICOLOGIA یک مجله برزیلی مرتبط با بخش روانشناسی دانشگاه فدرال پارانا (Universidade Federal do Paraná، UFPR) است. این نشریه که از سال 1997 ویرایش شده است، هر چهار ماه یک بار مقالاتی را با کمک های اصلی و قابل توجه در هر زمینه ای از روانشناسی منتشر می کند. نویسندگان تنها مسئول مقالات منتشر شده هستند و نظرات و قضاوت های ارائه شده در مورد آثار آنها منعکس کننده مواضع هیئت تحریریه نیست.
Interação em Psicologia یک مجله با دسترسی آزاد است و به این ترتیب، هزینه ارسال، انتشار یا دسترسی را دریافت نمی کند.
هدف Interação em Psicologia این است که دانش علمی در روانشناسی را در سطح جامعه در دسترس قرار دهد و برای دانشگاهیان، محققان، اساتید و سایر علاقمندان به آن حوزه از دانش هدف قرار گیرد.