نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Interactive Learning Environments
انگلستان | کشور |
۳٫۹۲۸ | Impact Factor |
۳٫۸۶۸ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1049-4820 | ISSN |
1744-5191 | e-ISSN |
1990 و 1992 تا 1994 و 2004 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2018 Impact Factor 1.929 رتبهبندی: 74/243 (تحقیقات آموزشی و آموزشی) © 2019 Thomson Reuters, 2018 Journal Citation Reports® 2018 CiteScore 2.44 - مقادیر از Scopus تعاملی Scopus در طراحی محیطهای یادگیری تعاملی و انتشار مقالاتی از محیطهای یادگیری تعاملی وسیعترین مفهوم، شامل محیطهایی است که از تک تک یادگیرندگان تا محیطهایی که از همکاری بین گروههایی از یادگیرندگان یا همکاران پشتیبانی میکنند، حمایت میکند. حوزه های کاربردی مربوطه شامل آموزش و آموزش در همه سطوح، یادگیری مادام العمر و اشتراک دانش است. موضوعات مرتبط برای مقالات عبارتند از: سیستم های تطبیقی، تئوری یادگیری، آموزش و طراحی یادگیری، کلاس درس الکترونیکی پیشرفته، انواع ارتباطات رایانه ای، ارزیابی به کمک رایانه، طراحی و استفاده از محیط های یادگیری مجازی و سیستم های مدیریت یادگیری، تسهیل تغییرات سازمانی. به کارگیری استانداردهایی برای استفاده مجدد از دروس، ردیابی، نگهداری سوابق و قابلیت همکاری سیستم، استفاده از سیستم های مدیریت محتوای یادگیری، از جمله طراحی گردش کار و انتشار در طیف وسیعی از رسانه ها، و مسائل مربوط به افزایش مقیاس تحویل به گروه های بزرگی از دانش آموزان و کارآموزان در بخش های شرکتی، آموزشی و سایر بخش های دولتی. بررسی و بررسی مقالاتی که عمق، گستردگی و غنای علمی را نشان می دهند، به ویژه مورد استقبال قرار می گیرند. موضوعات خاصی که مجله پوشش میدهد شامل موارد زیر است: یادگیری فردی موقعیتهای یادگیری نوآورانه، از جمله سیستمهای انطباقی، تدریس خصوصی هوشمند، سیستمهای مکالمه و مشاوره ابزارهایی برای کمک به یادگیری و ابزارهایی برای مطالعه و الگوبرداری از یادگیرندگان جنبههای شناختی، اجتماعی، رشدی و انگیزشی نحوهی یادگیری اصول طراحی دوره برای یادگیری مؤثر، ابزار تألیف یادگیری خودسازماندهی و یادگیری برای یادگیری فعالیت گروهی شبکه های تبادل دانش غیررسمی مشارکت در بحث آنلاین پروژه های کار گروهی با پشتیبانی رایانه فرآیندهای یادگیری مشارکتی تدریس خصوصی و راهنمایی همتایان در یادگیری با واسطه رایانه خود ارزیابی و ارزیابی همتایان در کلاس های مجازی فناوری های صوتی و تصویری تعاملی مسائل اجتماعی و سازمانی تسهیل و مدیریت تغییرات سازمانی ادغام آموزش الکترونیکی با سایر فرآیندهای کسب و کار رابط بین آموزش الکترونیکی و مدیریت دانش Courseware Pro فرآیندهای تولید استفاده از مخازن دیجیتالی اشتراکگذاری و استفاده مجدد از دورههای آموزشی خطمشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویرایشگر و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفتهاند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.