تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Interactive Learning Environments



Interactive Learning Environments

انگلستان
کشور
۳٫۹۲۸
Impact Factor
۳٫۸۶۸
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1049-4820
ISSN
1744-5191
e-ISSN
1990 و 1992 تا 1994 و 2004 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

2018 Impact Factor 1.929 رتبه‌بندی: 74/243 (تحقیقات آموزشی و آموزشی) © 2019 Thomson Reuters, 2018  Journal Citation Reports®     2018 CiteScore 2.44 - مقادیر از Scopus تعاملی Scopus در طراحی محیط‌های یادگیری تعاملی و انتشار مقالاتی از محیط‌های یادگیری تعاملی وسیع‌ترین مفهوم، شامل محیط‌هایی است که از تک تک یادگیرندگان تا محیط‌هایی که از همکاری بین گروه‌هایی از یادگیرندگان یا همکاران پشتیبانی می‌کنند، حمایت می‌کند. حوزه های کاربردی مربوطه شامل آموزش و آموزش در همه سطوح، یادگیری مادام العمر و اشتراک دانش است. موضوعات مرتبط برای مقالات عبارتند از: سیستم های تطبیقی، تئوری یادگیری، آموزش و طراحی یادگیری، کلاس درس الکترونیکی پیشرفته، انواع ارتباطات رایانه ای، ارزیابی به کمک رایانه، طراحی و استفاده از محیط های یادگیری مجازی و سیستم های مدیریت یادگیری، تسهیل تغییرات سازمانی. به کارگیری استانداردهایی برای استفاده مجدد از دروس، ردیابی، نگهداری سوابق و قابلیت همکاری سیستم، استفاده از سیستم های مدیریت محتوای یادگیری، از جمله طراحی گردش کار و انتشار در طیف وسیعی از رسانه ها، و مسائل مربوط به افزایش مقیاس تحویل به گروه های بزرگی از دانش آموزان و کارآموزان در بخش های شرکتی، آموزشی و سایر بخش های دولتی. بررسی و بررسی مقالاتی که عمق، گستردگی و غنای علمی را نشان می دهند، به ویژه مورد استقبال قرار می گیرند. موضوعات خاصی که مجله پوشش می‌دهد شامل موارد زیر است: یادگیری فردی موقعیت‌های یادگیری نوآورانه، از جمله سیستم‌های انطباقی، تدریس خصوصی هوشمند، سیستم‌های مکالمه و مشاوره ابزارهایی برای کمک به یادگیری و ابزارهایی برای مطالعه و الگوبرداری از یادگیرندگان جنبه‌های شناختی، اجتماعی، رشدی و انگیزشی نحوه‌ی یادگیری اصول طراحی دوره برای یادگیری مؤثر، ابزار تألیف یادگیری خودسازماندهی و یادگیری برای یادگیری فعالیت گروهی شبکه های تبادل دانش غیررسمی مشارکت در بحث آنلاین پروژه های کار گروهی با پشتیبانی رایانه فرآیندهای یادگیری مشارکتی تدریس خصوصی و راهنمایی همتایان در یادگیری با واسطه رایانه خود ارزیابی و ارزیابی همتایان در کلاس های مجازی فناوری های صوتی و تصویری تعاملی مسائل اجتماعی و سازمانی تسهیل و مدیریت تغییرات سازمانی ادغام آموزش الکترونیکی با سایر فرآیندهای کسب و کار رابط بین آموزش الکترونیکی و مدیریت دانش Courseware Pro فرآیندهای تولید استفاده از مخازن دیجیتالی اشتراک‌گذاری و استفاده مجدد از دوره‌های آموزشی خط‌مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویرایشگر و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته‌اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید