نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
International Electronic Journal of Elementary Education
ترکیه | کشور |
1307-9298 | ISSN |
1307-9298 | e-ISSN |
2009 تا کنون | مدت فعالیت |
World Association for Sustainable Development | ناشر |
www.iejee.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Electronic Journal of Elementary Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
IEJEE به عنوان یک مجله بین المللی، چند رشته ای، بررسی شده، با دسترسی آزاد، بستری را برای انتشار تحقیقات علمی در تمام زمینه های آموزشی در مقاطع ابتدایی فراهم می کند. IEJEE یک مجله چند رشته ای است که به هیچ رویکرد، رشته، روش شناسی یا پارادایم واحدی متعهد نیست. به طور کلی به آموزش ابتدایی مربوط می شود و به همه کسانی که با آموزش ابتدایی مرتبط هستند اختصاص دارد.
IEJEE از تحقیقات تجربی اصلی استقبال می کند. این مقالات ممکن است نمایانگر انواع دیدگاههای نظری و رویکردهای روششناختی مختلف باشند. معیارهای اصلی در بررسی و فرآیند انتخاب مربوط به اهمیت مشارکت در حوزه آموزش ابتدایی است.