نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Journal For Academic Development
آمریکا | کشور |
۲٫۹۲۹ | Impact Factor |
۲٫۸۰۹ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1360-144X | ISSN |
1470-1324 | e-ISSN |
2010 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2019 Impact Factor 1.393 رتبهبندی: 163/263 (تحقیقات آموزشی و آموزشی) © 2020 Thomas Reuters, 2019 Journal Citation Reports ® 2019 Citescore 2.7 - مقادیر از Scopus The International Journal for Academic Development (IJAD) مجله بینالمللی آموزش است. توسعه. هدف ژورنال این است که توسعه دهندگان دانشگاهی در آموزش عالی در سراسر جهان به تبادل نظر درباره تمرین و تحقیق و گسترش نظریه توسعه دانشگاهی با هدف بهبود کیفیت آموزش عالی در سطح بین المللی بپردازند. ویراستاران از مشارکت های اصلی در هر جنبه ای از پیشرفت آکادمیک/آموزشی/هیئت علمی در آموزش عالی و سایر آموزش های پس از مدرسه و موضوعات مرتبط نزدیک (از جمله توسعه کارکنان، توسعه آموزشی، توسعه آموزشی و توسعه دانشکده) و موضوعات نزدیک استقبال می کنند. ما ارسالی در مورد توسعه K-12 یا آموزش معلمان را نمی پذیریم. آموزش ابتدایی / متوسطه / دبیرستان به طور کلی؛ یا نقشی که آموزش در "توسعه" ایفا می کند (رشد اقتصادی، کاهش فقر، پایداری محیط زیست و غیره). توضیح دقیق معیارهای بررسی IJAD و یک تعریف کاربردی از پیشرفت تحصیلی در بخش دستورالعملها برای نویسندگان وبسایت مجله موجود است. معیار اصلی پذیرش همه انواع ارسالی ها این است که آنها باید در دانش، درک و/یا تمرین در زمینه پیشرفت تحصیلی/تحصیلی مشارکت داشته باشند. مشارکت ها باید دارای منافع بین المللی باشد. نویسندگان می توانند از راه های مختلفی به این امر دست یابند. ایده ها و تمرین ها را می توان از بیش از یک کشور معرفی کرد. مشارکت ممکن است در عمل در یک کشور، یا حتی یک موسسه، یا از یک دیدگاه انضباطی، و همراه با نظرات همکاران در سایر کشورها/موسسات/رشته ها باشد. یا، ممکن است یک مشارکت با ارجاع به موضوعات مورد توجه توسعه دهندگان دانشگاهی/آموزشی در سرتاسر جهان، همانطور که در متون علمی مانند تغییرات نهادی، و ماهیت یا نقش توسعه آکادمیک/آموزشی مشهود است، ارائه شود. رویکردهای دیگر برای پرداختن به منافع مخاطبان بین المللی نیز مورد استقبال قرار خواهد گرفت. ویراستاران از ارسال مقالات، تأملاتی در مورد تحقیق، تأمل در مورد عمل و بررسی کتاب استقبال می کنند. مشارکتها باید پیامدهای گستردهتری را برای توسعهدهندگان دانشگاهی/آموزشی با استفاده از ادبیات و اتصال به آن بررسی کنند. بنابراین، مقالاتی که یک ابتکار محلی را بدون تشریح پیامدهای گسترده تر برای توسعه دهندگان دانشگاهی/آموزشی در جاهای دیگر توصیف می کنند، معمولاً منتشر نمی شوند. هنگامی که مقاله خود را برنامه ریزی می کنید، از شما می خواهیم خلاصه ای از مشارکت پیشنهادی خود را - تقریباً 250 کلمه - از طریق سایت International Journal for Academic Development ScholarOne به آدرس http://mc.manuscriptcentral.com/ijad ارسال کنید. اگر فهرست کوتاهی از (حداکثر 5) مقاله/مرجع کلیدی را که به احتمال زیاد در مقاله خود استفاده می کنید، قرار دهید بسیار مفید خواهد بود. ویراستاران در مورد مناسب بودن مشارکت با مجله بازخورد ارائه خواهند کرد. برای جزئیات بیشتر در مورد کل فرآیند ارسال، به برگه دستورالعمل برای نویسندگان مراجعه کنید. خطمشی بررسی همتایان همه مقالههای تحقیقاتی تحت بازبینی دقیق همتایان قرار میگیرند، با غربالگری اولیه ویراستار و به دنبال آن بازبینی ناشناس، معمولاً توسط دو داور. تأملات در مورد تحقیق و تأملات در مورد عمل توسط اعضای تیم تحریریه بررسی می شود. نقد کتاب توسط ویراستار نقد کتاب مربوطه بررسی می شود. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.