نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Journal For Lesson And Learning Studies
انگلستان | کشور |
۱٫۳۹ | Impact Factor |
2046-8253 | ISSN |
2016-8261 | e-ISSN |
2012 تا کنون | مدت فعالیت |
Emerald Publishing | ناشر |
www.emeraldinsight.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal for Lesson and Learning Studies ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
اولین مجله در نوع خود، مجله بین المللی برای مطالعات درس و یادگیری، مطالعات درس و یادگیری را منتشر می کند که از نظر آموزشی با هدف بهبود کیفیت آموزش و یادگیری در محیط های آموزشی رسمی انجام می شود.
این مطالعات ممکن است به شکل اقدام پژوهی، آزمایشهای طراحی، ارزیابیهای تکوینی یا تحقیقات آموزشی بهطور کلی باشد که برای تقویت فرآیند تحقیق دموکراتیک، گفتمانی و کنشگرا طراحی شدهاند.
هدف تحریریه این مجله ترویج همکاری بین رشته ای و فراملی بین گروه های مربیان معلم، محققان آموزشی و معلمان مدارس است.
مجله بین المللی برای مطالعات درس و یادگیری (IJLLS) مجله رسمی انجمن جهانی مطالعات درس (WALS) است. WALS انجمنی متشکل از محققان آموزشی و متخصصان آموزشی از کشورهای مختلف جهان است که به تحقیقات آموزشی اختصاص داده شده اند که به طور مستقیم بر بهبود کیفیت یادگیری در کلاس های درس و سایر محیط های یادگیری رسمی از طریق آزمایش های آموزشی یا اقدام پژوهی تمرکز دارد.