تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal For Lesson And Learning Studies


انگلستان
کشور
۱٫۳۹
Impact Factor
2046-8253
ISSN
2016-8261
e-ISSN
2012 تا کنون
مدت فعالیت
Emerald Publishing
ناشر
www.emeraldinsight.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal for Lesson and Learning Studies ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

اولین مجله در نوع خود، مجله بین المللی برای مطالعات درس و یادگیری، مطالعات درس و یادگیری را منتشر می کند که از نظر آموزشی با هدف بهبود کیفیت آموزش و یادگیری در محیط های آموزشی رسمی انجام می شود.

این مطالعات ممکن است به شکل اقدام پژوهی، آزمایش‌های طراحی، ارزیابی‌های تکوینی یا تحقیقات آموزشی به‌طور کلی باشد که برای تقویت فرآیند تحقیق دموکراتیک، گفتمانی و کنش‌گرا طراحی شده‌اند.

هدف تحریریه این مجله ترویج همکاری بین رشته ای و فراملی بین گروه های مربیان معلم، محققان آموزشی و معلمان مدارس است.

مجله بین المللی برای مطالعات درس و یادگیری (IJLLS) مجله رسمی انجمن جهانی مطالعات درس (WALS) است. WALS انجمنی متشکل از محققان آموزشی و متخصصان آموزشی از کشورهای مختلف جهان است که به تحقیقات آموزشی اختصاص داده شده اند که به طور مستقیم بر بهبود کیفیت یادگیری در کلاس های درس و سایر محیط های یادگیری رسمی از طریق آزمایش های آموزشی یا اقدام پژوهی تمرکز دارد.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید