تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Advertising



International Journal Of Advertising

انگلستان
کشور
۴٫۶۲
Impact Factor
۵٫۸۲۶
پنج ساله Impact Factor
0265-0487
ISSN
1759-3948
e-ISSN
1982 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن در پایگاه داده Current Contents مجلات ISI در دو دسته بندی ثبت شده است. این دسته بندی ها عبارتند از:
  • Business Collection
  • Social And Behavioral Sciences
یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله بین المللی تبلیغات (IJA) مشارکت های اصلی را در مورد تمام جنبه های ارتباطات بازاریابی از دیدگاه دانشگاهی، شاغل و سیاست عمومی منتشر می کند. این شامل: تبلیغات و رسانه، بازاریابی مستقیم، تبلیغات فروش، حمایت مالی، روابط عمومی و ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) است. سه ویژگی وجود دارد که IJA را متمایز می کند که در مجموع موقعیت منحصر به فردی را برای مجله فراهم می کند. 1. IJA از منظر مفهومی بر موضوعات مورد توجه شاغلین، دانشگاهیان و سیاست گذاران تمرکز دارد. 2. IJA علاقه اساسی به خط مشی عمومی مربوط به ارتباطات بازاریابی دارد که به طور مرتب در مجله و در شماره های خاص مکرر به آن پرداخته می شود. 3. ترکیب هیئت مشورتی تحریریه IJA یک مجموعه جامع و واقعا بین المللی از داوران را فراهم می کند. هر ارسال توسط سه بازبین در یک فرآیند دوسوکور ارزیابی می شود. بیانیه بررسی همتایان  International Journal of Advertising یک مجله بین‌المللی با داوری است که مشارکت‌های تحقیقاتی با کیفیت بالا و اصلی را به دانش علمی منتشر می‌کند. همه دستنوشته‌های ارسالی منوط به ارزیابی اولیه توسط ویراستار هستند و در صورت مناسب بودن برای بررسی بیشتر، توسط داوران متخصص مستقل و ناشناس بررسی می‌شوند. همه بررسی‌های همتا دوسو کور است و ارسال به‌صورت آنلاین از طریق مدیر تحریریه است. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

فراخوان مقاله

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۴

اشتراک طلایی تهیه کنید


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید