تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Arts Management


کانادا
کشور
۱
Impact Factor
1480-8986
ISSN
1480-8986
e-ISSN
2011 تا کنون
مدت فعالیت
Ecole des Hautes Etudes Commerciales
ناشر
www.gestiondesarts.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه های استنادی SSCI و AHCI ثبت شده است علاوه بر آن در پایگاه داده Current Contents مجلات ISI در دو دسته بندی ثبت شده است. این دسته بندی ها عبارتند از:
  • Arts & Humanities
  • Social And Behavioral Sciences
یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

از طریق انتشار مجله بین‌المللی مدیریت هنر، کرسی کارمل و رمی مارکو در مدیریت هنری به دسترسی جهانی HEC Montréal کمک می‌کند و در عین حال موقعیت خود را به عنوان یک رهبر جهانی در تحقیقات در سازمان‌های فرهنگی تثبیت می‌کند.

این کرسی مطالب آموزشی را منتشر می کند که در چندین دانشگاه در کبک و جاهای دیگر استفاده می شود. نمونه بارز آن کتاب فرهنگ بازاریابی و هنر است که به 11 زبان ترجمه شده است.

این کرسی همچنین مقالات تحقیقاتی و کنفرانسی را در مورد موضوعات مورد علاقه مدیران در بخش هنری و فرهنگی منتشر می کند.
اهداف:
بینشی در مورد فرآیندهای مدیریت، و روش‌هایی که سازمان‌های هنری در رشته‌های مختلف مدیریت، از جمله بازاریابی، منابع انسانی، مالی، حسابداری، فرآیندهای تولید و عملیات، و مدیریت فعالیت می‌کنند، ارائه می‌دهد.
توسعه بهترین شیوه ها در مدیریت فرهنگ و هنر را شناسایی و تشویق می کند و استفاده از آنها را از طریق انتشار مطالعات موردی و تجزیه و تحلیل ترویج می کند.
مسائل جاری مرتبط با سازمان های فرهنگی و هنری را به شیوه ای دقیق و دقیق بررسی می کند.
ارائه مطالعات، اندازه گیری ها و سایر تحقیقات تجربی در زمینه مدیریت هنری و فرهنگی؛
انجمنی برای به چالش کشیدن و بحث در مورد نظریه ها و مدل های منسجم و همچنین کاربرد آنها در عمل فرهنگی و هنری فراهم می کند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید