تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Bank Marketing


انگلستان
کشور
۴٫۴۱۲
Impact Factor
0265-2323
ISSN
1758-5937
e-ISSN
1983 تا کنون
مدت فعالیت
Emerald Publishing
ناشر
www.emeraldgrouppublishing.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

هدف JBM انتشار مقالاتی است که به چالش های بازاریابی ارائه دهندگان خدمات مالی در سراسر جهان مربوط می شود.

اولویت به مقالات تحقیقاتی مبتنی بر تجربی است که نظریه‌های موجود را گسترش می‌دهند (یا نظریه‌های جدید را توسعه می‌دهند) در مورد رفتار مشتری در تنظیمات خدمات مالی.

علاوه بر این، این مجله علاقه مند به کمک به دانشگاهیان و متخصصان در این زمینه برای درک بهتر رشته بازاریابی خدمات مالی است و در نتیجه مقالات مروری و اندیشه‌ها برای ارسال دعوت می‌شود. موضوعات کلی که در IJBM تحت پوشش قرار می گیرند عبارتند از (اما محدود به موارد زیر نیست):

• تبلیغات خدمات مالی
• مالی رفتاری
• برندینگ خدمات مالی
• مسئولیت اجتماعی شرکت
• مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
• بانکداری و مالی نهادی
• موبایل و بانکداری آنلاین
• قیمت گذاری خدمات مالی
• بانکداری خرده فروشی
• مقررات مؤثر بر بازاریابی خدمات مالی
• تقسیم بندی مشتریان خدمات مالی.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید