تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI می ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI می ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۴
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری می ۲۰۲۵
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش می ۲۰۲۵
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله می ۲۰۲۵

International Journal of Chinese Education


ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد.
sage
ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد)
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است.
هلند
کشور
2212-585X
ISSN
2212-5868
e-ISSN
2012 تا کنون
مدت فعالیت
SAGE
ناشر
brill.com
سایت مجله
International Journal of Chinese Education

ISI

آخرین بروز رسانی می ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Chinese Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله بین المللی آموزش چینی (IJCE) نتیجه همکاری بین بریل است
ناشران آکادمیک و موسسه آموزش در دانشگاه Tsinghua. هدف آن تقویت است
تبادلات آکادمیک چینی و همکاری با سایر کشورها به منظور بهبود زبان چینی
تحقیقات آموزشی و ترویج توسعه آموزشی چین. از طریق همکاری
در میان دانشمندانی در داخل و خارج از چین که به تحقیق در مورد چینی ها اختصاص دارند
آموزش، این مجله با هدف بالا بردن سطح تحقیقات آموزشی چینی، شناخت بیشتر و
حل مشکلات آموزشی چین، اطلاع رسانی سیاست ها و تصمیمات آموزشی چین و
ترویج اصلاحات آموزشی و توسعه چین این مجله از مطالب تجربی نیز استقبال می کند
به عنوان مطالعات نظری در مورد مسائل آموزشی و / یا سیاست های خاص.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید