نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | می ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | می ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۴ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
International Journal of Chinese Education
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
هلند | کشور |
2212-585X | ISSN |
2212-5868 | e-ISSN |
2012 تا کنون | مدت فعالیت |
SAGE | ناشر |
brill.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Chinese Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بین المللی آموزش چینی (IJCE) نتیجه همکاری بین بریل است
ناشران آکادمیک و موسسه آموزش در دانشگاه Tsinghua. هدف آن تقویت است
تبادلات آکادمیک چینی و همکاری با سایر کشورها به منظور بهبود زبان چینی
تحقیقات آموزشی و ترویج توسعه آموزشی چین. از طریق همکاری
در میان دانشمندانی در داخل و خارج از چین که به تحقیق در مورد چینی ها اختصاص دارند
آموزش، این مجله با هدف بالا بردن سطح تحقیقات آموزشی چینی، شناخت بیشتر و
حل مشکلات آموزشی چین، اطلاع رسانی سیاست ها و تصمیمات آموزشی چین و
ترویج اصلاحات آموزشی و توسعه چین این مجله از مطالب تجربی نیز استقبال می کند
به عنوان مطالعات نظری در مورد مسائل آموزشی و / یا سیاست های خاص.