نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | می ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | می ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۴ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
International Journal Of Computer-supported Collaborative Learning
آمریکا | کشور |
۵٫۱۰۸ | Impact Factor |
۴٫۹۶۶ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
1556-1607 | ISSN |
1556-1615 | e-ISSN |
2006 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
www.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
نشریه رسمی انجمن بینالمللی علوم یادگیری، مجله بینالمللی یادگیری مشارکتی با پشتیبانی رایانه (IJCSCL) درک عمیقی از ماهیت، نظریه و عمل یادگیری مشارکتی با پشتیبانی رایانه (CSCL) را تقویت میکند. این مجله به عنوان انجمنی برای متخصصان رشته هایی مانند آموزش، علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات، روانشناسی، ارتباطات، زبان شناسی، مردم شناسی، جامعه شناسی و تجارت عمل می کند. مقالهها به بررسی چگونگی طراحی تنظیمات فنآوری برای همکاری و نحوه یادگیری افراد در زمینه فعالیتهای مشترک میپردازند.