نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Journal Of Computer-supported Collaborative Learning
آمریکا | کشور |
۵٫۱۰۸ | Impact Factor |
۴٫۹۶۶ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
1556-1607 | ISSN |
1556-1615 | e-ISSN |
2006 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
www.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
نشریه رسمی انجمن بینالمللی علوم یادگیری، مجله بینالمللی یادگیری مشارکتی با پشتیبانی رایانه (IJCSCL) درک عمیقی از ماهیت، نظریه و عمل یادگیری مشارکتی با پشتیبانی رایانه (CSCL) را تقویت میکند. این مجله به عنوان انجمنی برای متخصصان رشته هایی مانند آموزش، علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات، روانشناسی، ارتباطات، زبان شناسی، مردم شناسی، جامعه شناسی و تجارت عمل می کند. مقالهها به بررسی چگونگی طراحی تنظیمات فنآوری برای همکاری و نحوه یادگیری افراد در زمینه فعالیتهای مشترک میپردازند.