تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago ژانویه ۲۰۲۲
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Consumer Studies



International Journal Of Consumer Studies

انگلستان
کشور
۳٫۸۶۴
Impact Factor
1470-6423
ISSN
1470-6431
e-ISSN
2001 تا کنون
مدت فعالیت
Wiley-Blackwell
ناشر
onlinelibrary.wiley.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مجله بین‌المللی مطالعات مصرف‌کننده یک انجمن بین‌المللی برای مقالات دانشگاهی و تحقیقاتی مرتبط با تمام زمینه‌های تحقیقات مصرف‌کننده ارائه می‌کند. IJCS توسط شورای روسای بازرگانی استرالیا به عنوان یک مجله درجه A رتبه بندی شده است. این مقاله مقالات مورد علاقه مخاطبان بین المللی و در لبه پیشرو تحقیقات مصرف کننده در سراسر جهان منتشر می کند. ما دامنه نشریه را گسترش داده ایم. محدوده مجله شامل:

علوم مصرف کننده و کاربردهای آنها
روانشناسی مصرف کننده
رفتار مصرف کننده
آموزش مصرف کننده
تحقیقات بازاریابی و مصرف کنندگان

موضوعات تحت پوشش مجله شامل، اما نه محدود به:

حمایت از مصرف کننده: توانمندسازی و استحقاق، ایمنی، استانداردها، امنیت اقتصادی؛
رفتار مصرف کننده: کالاها و خدمات، شیوه های تجاری و بازاریابی، خرده فروشی، همه از دیدگاه مصرف کننده.
اکوسیستم مصرف‌کننده: جهانی‌سازی، پایداری، فناوری، مصرف اخلاقی، مسائل جنسیتی، شهروندی؛
روانشناسی مصرف کننده:   رفتار خریدار،  قصد خرید، مبانی نظری و پیامدهای عملی
مطالعات خانواده و خانواده: کیفیت زندگی، غذا و تغذیه، منسوجات و پوشاک، سرپناه، سلامت و رفاه.
فناوری اطلاعات و مصرف کنندگان: تجارت الکترونیک، بازاریابی دیجیتال، کاربرد فناوری اطلاعات در صنایع مختلف

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید