| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
International Journal Of Consumer Studies
| انگلستان | کشور |
| ۳٫۸۶۴ | Impact Factor |
| 1470-6423 | ISSN |
| 1470-6431 | e-ISSN |
| 2001 تا کنون | مدت فعالیت |
| Wiley-Blackwell | ناشر |
| onlinelibrary.wiley.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Consumer Studies ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بینالمللی مطالعات مصرفکننده یک انجمن بینالمللی برای مقالات دانشگاهی و تحقیقاتی مرتبط با تمام زمینههای تحقیقات مصرفکننده ارائه میکند. IJCS توسط شورای روسای بازرگانی استرالیا به عنوان یک مجله درجه A رتبه بندی شده است. این مقاله مقالات مورد علاقه مخاطبان بین المللی و در لبه پیشرو تحقیقات مصرف کننده در سراسر جهان منتشر می کند. ما دامنه نشریه را گسترش داده ایم. محدوده مجله شامل:
علوم مصرف کننده و کاربردهای آنها
روانشناسی مصرف کننده
رفتار مصرف کننده
آموزش مصرف کننده
تحقیقات بازاریابی و مصرف کنندگان
موضوعات تحت پوشش مجله شامل، اما نه محدود به:
حمایت از مصرف کننده: توانمندسازی و استحقاق، ایمنی، استانداردها، امنیت اقتصادی؛
رفتار مصرف کننده: کالاها و خدمات، شیوه های تجاری و بازاریابی، خرده فروشی، همه از دیدگاه مصرف کننده.
اکوسیستم مصرفکننده: جهانیسازی، پایداری، فناوری، مصرف اخلاقی، مسائل جنسیتی، شهروندی؛
روانشناسی مصرف کننده: رفتار خریدار، قصد خرید، مبانی نظری و پیامدهای عملی
مطالعات خانواده و خانواده: کیفیت زندگی، غذا و تغذیه، منسوجات و پوشاک، سرپناه، سلامت و رفاه.
فناوری اطلاعات و مصرف کنندگان: تجارت الکترونیک، بازاریابی دیجیتال، کاربرد فناوری اطلاعات در صنایع مختلف