نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Journal Of Crashworthiness
انگلستان | کشور |
۲٫۰۵۵ | Impact Factor |
۲٫۱۵۷ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1358-8265 | ISSN |
1754-2111 | e-ISSN |
1996 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله International Journal of Crashworthiness تنها مجله ای است که تمام موضوعات مربوط به قابلیت تصادف وسایل نقلیه جاده ای (از جمله اتومبیل، کامیون، اتوبوس و موتور سیکلت)، وسایل نقلیه ریلی، هوا و فضاپیما، کشتی ها و زیردریایی ها، و تاسیسات داخل و خارج از ساحل را پوشش می دهد. این مجله یک انجمن منحصر به فرد برای انتشار تحقیقات اصلی و مطالعات کاربردی مرتبط با مخاطبان دانشگاهیان، طراحان و مهندسان شاغل فراهم می کند. مجله بین المللی Crashworthiness هم مقالات تحقیقاتی اصلی (مقالات کامل و ارتباطات کوتاه) و هم بررسی های پیشرفته را منتشر می کند. مجله International Journal of Crashworthiness از مقالاتی استقبال می کند که به کیفیت پاسخ مواد، ساختارهای بدنه و سیستم های جذب کننده انرژی که در معرض بارگذاری ناگهانی دینامیکی قرار می گیرند، مقالاتی که بر سازه های جدید قابل سقوط، مفاهیم جدید در سیستم های مهار و بازسازی واقع بینانه تصادف متمرکز هستند، استقبال می کند. مقالات اهمیت مدلسازی رایانهای و همچنین توسعه جانشینهای انسانی در شبیهسازی ضربه و پیشبینی واکنش خودرو و مسافر را منعکس میکنند. مقالات مربوط به بیومکانیک ضربه، پوشش پاسخ انسان، مکانیک آسیب و حفاظت از سرنشین به طور کلی، نیز مورد استقبال قرار می گیرد. همه دستنوشتههای ارسالی در معرض ارزیابی اولیه توسط ویراستار قرار میگیرند و در صورت مناسب بودن برای بررسی بیشتر، توسط داوران متخصص مستقل و ناشناس بررسی میشوند. همه بررسی های همتا به صورت یک سوکور است و ارسال به صورت آنلاین از طریق مدیر تحریریه است. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.