تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

International Journal of Cyber Behavior, Psychology and Learning


آمریکا
کشور
2155-7136
ISSN
2155-7144
e-ISSN
2011 تا کنون
مدت فعالیت
IGI Global Publishing
ناشر
www.igi-global.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Cyber Behavior, Psychology and Learning ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

ماموریت مجله بین المللی رفتار سایبری، روانشناسی و یادگیری (IJCBPL) شناسایی رفتار آنلاین فراگیران بر اساس تئوری های روانشناسی انسانی، تعریف پدیده های آموزش آنلاین که توسط نظریه ها و اصول یادگیری اجتماعی و شناختی توضیح داده شده است، و تفسیر پیچیدگی یادگیری سایبری IJCBPL یک رویکرد چند رشته ای ارائه می دهد که یافته های تحقیقات مغز، زیست شناسی، روانشناسی، شناخت انسان، نظریه رشد، جامعه شناسی، نظریه انگیزش و رفتار اجتماعی را در بر می گیرد. این مجله از مطالعات کمی و کیفی با استفاده از طراحی تجربی و همچنین روش های قوم نگاری برای درک پویایی یادگیری سایبری استقبال می کند. IJCBPL با تأثیر بر حوزه های متعدد تحقیق و شیوه ها، از جمله آموزش متوسطه و عالی، آموزش حرفه ای، طراحی و توسعه مبتنی بر وب، یادگیری رسانه ای، آموزش نوجوانان، مدرسه و جامعه، و ارتباطات اجتماعی، معلمان مدرسه، مشاوران، محققان و طراحان آنلاین را هدف قرار می دهد. .

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید