نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Journal Of Disability Development And Education
انگلستان | کشور |
۱٫۵۴۳ | Impact Factor |
۲٫۰۱۵ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1034-912X | ISSN |
1465-346X | e-ISSN |
1989 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بینالمللی ناتوانی، توسعه و آموزش (IJDDE) که در سال 1954 تأسیس شد، یک مجله چند رشتهای با بررسی همتایان با تمرکز بینالمللی است. این یک منبع اطلاعاتی واحد در مورد آموزش و توسعه افراد دارای معلولیت است. هدف IJDDE انتشار بهترین مقالات تحقیقی و مروری مربوط به تمام جنبه های آموزش، توسعه انسانی، آموزش ویژه و توانبخشی است. محتوای IJDDE منعکس کننده انواع موضوعات، رشته ها، روش های تحقیق و دیدگاه های فرهنگی است. گرایش های مختلفی از جمله آموزش و پرورش و آموزش ویژه، روانشناسی، بهداشت وابسته، مددکاری اجتماعی و روانپزشکی ارائه شده است. کمک های کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه یک دیدگاه واقعا بین المللی را تضمین می کند. ویراستار از مقالاتی دعوت می کند تا در مورد تمام جنبه های تئوری، تحقیق و عمل در زمینه های ناتوانی، توسعه انسانی و آموزش در ارتباط باشند. مقالات پژوهشی، مروری و موضوع محور به عنوان توصیف یا مقایسه بین فرهنگی آموزش، آموزش ویژه و توانبخشی در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه در نظر گرفته خواهند شد. خطمشی بررسی همتایان همه مقالات تحقیقاتی در این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری دوسوکور توسط حداقل دو داور خبره، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفتهاند. تمام نقدهای کتاب نیز مورد بررسی ویراستاری قرار گرفته است. تصمیمات نهایی انتشار بر عهده سردبیران است. سلب مسئولیت دانشگاه کوئینزلند و تیلور و فرانسیس تمام تلاش خود را برای اطمینان از صحت همه اطلاعات ("محتوا") موجود در انتشارات ما انجام می دهند. با این حال، انجمن، تیلور و فرانسیس، نمایندگان ما، و مجوز دهندگان ما هیچ گونه نمایندگی یا ضمانتی در مورد صحت، کامل بودن، یا مناسب بودن برای هر هدفی از محتوا ندارند. هر گونه نظر و دیدگاه بیان شده در این نشریه نظرات و دیدگاه های نویسندگان است و نظرات سردبیر، انجمن یا تیلور و فرانسیس نیست یا تایید شده است. صحت محتوا نباید به آن تکیه کرد و باید به طور مستقل با منابع اولیه اطلاعات تأیید شود. سردبیر، انجمن یا تیلور و فرانسیس مسئولیتی در قبال هیچ گونه ضرر، اقدامات، ادعاها، دادرسی ها، مطالبات، هزینه ها، هزینه ها، خسارات و سایر تعهدات به هر نحوی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم در ارتباط با ناشی از استفاده از محتوا شرایط و ضوابط دسترسی و استفاده را می توان در http://www.tandfonline.com/page/terms-and-conditions یافت. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.