تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Disability Development And Education



International Journal Of Disability Development And Education

انگلستان
کشور
۱٫۵۴۳
Impact Factor
۲٫۰۱۵
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1034-912X
ISSN
1465-346X
e-ISSN
1989 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مجله بین‌المللی ناتوانی، توسعه و آموزش (IJDDE) که در سال 1954 تأسیس شد، یک مجله چند رشته‌ای با بررسی همتایان با تمرکز بین‌المللی است. این یک منبع اطلاعاتی واحد در مورد آموزش و توسعه افراد دارای معلولیت است. هدف IJDDE انتشار بهترین مقالات تحقیقی و مروری مربوط به تمام جنبه های آموزش، توسعه انسانی، آموزش ویژه و توانبخشی است. محتوای IJDDE منعکس کننده انواع موضوعات، رشته ها، روش های تحقیق و دیدگاه های فرهنگی است. گرایش های مختلفی از جمله آموزش و پرورش و آموزش ویژه، روانشناسی، بهداشت وابسته، مددکاری اجتماعی و روانپزشکی ارائه شده است. کمک های کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه یک دیدگاه واقعا بین المللی را تضمین می کند. ویراستار از مقالاتی دعوت می کند تا در مورد تمام جنبه های تئوری، تحقیق و عمل در زمینه های ناتوانی، توسعه انسانی و آموزش در ارتباط باشند. مقالات پژوهشی، مروری و موضوع محور به عنوان توصیف یا مقایسه بین فرهنگی آموزش، آموزش ویژه و توانبخشی در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه در نظر گرفته خواهند شد. خط‌مشی بررسی همتایان   همه مقالات تحقیقاتی در این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری دوسوکور توسط حداقل دو داور خبره، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته‌اند. تمام نقدهای کتاب نیز مورد بررسی ویراستاری قرار گرفته است. تصمیمات نهایی انتشار بر عهده سردبیران است. سلب مسئولیت   دانشگاه کوئینزلند و تیلور و فرانسیس تمام تلاش خود را برای اطمینان از صحت همه اطلاعات ("محتوا") موجود در انتشارات ما انجام می دهند. با این حال، انجمن، تیلور و فرانسیس، نمایندگان ما، و مجوز دهندگان ما هیچ گونه نمایندگی یا ضمانتی در مورد صحت، کامل بودن، یا مناسب بودن برای هر هدفی از محتوا ندارند. هر گونه نظر و دیدگاه بیان شده در این نشریه نظرات و دیدگاه های نویسندگان است و نظرات سردبیر، انجمن یا تیلور و فرانسیس نیست یا تایید شده است. صحت محتوا نباید به آن تکیه کرد و باید به طور مستقل با منابع اولیه اطلاعات تأیید شود. سردبیر، انجمن یا تیلور و فرانسیس مسئولیتی در قبال هیچ گونه ضرر، اقدامات، ادعاها، دادرسی ها، مطالبات، هزینه ها، هزینه ها، خسارات و سایر تعهدات به هر نحوی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم در ارتباط با ناشی از استفاده از محتوا شرایط و ضوابط دسترسی و استفاده را می توان در http://www.tandfonline.com/page/terms-and-conditions یافت. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید