نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
International Journal of Education and Practice
آمریکا | کشور |
2311-6897 | ISSN |
2310-3868 | e-ISSN |
2018 تا کنون | مدت فعالیت |
Conscientia Beam | ناشر |
www.conscientiabeam.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Education and Practice ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بینالمللی آموزش و تمرین (IJEP) یک مجله بینالمللی با داوری دوسوکور است که به تشویق گفتگوی آکادمیک بین معلمان و محققان در زمینه آموزش عالی اختصاص دارد. IJEP بالاترین کیفیت کار تجربی و مبتنی بر نظری را منتشر می کند که به کارکردهای اصلی آموزش عالی، آموزش و یادگیری موضوعات مختلف، تدریس در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه، آموزش، بیماری های روانی و روانشناسی می پردازد. موضوعات مورد توجه این مجله به شرح زیر است:
روانشناسی آموزشی
طراحی آموزشی
فناوری آموزشی
توسعه برنامه درسی
یادگیری سازمانی
آموزش در پیش دبستانی
آموزش و پرورش دبستان
آموزش و پرورش دبیرستان
دبیرستان آموزش و پرورش
آموزش ویژه
مدیریت کلاس
مفاهیم آموزشی
شیوه های آموزشی
روانشناسی متقابل فرهنگی
خدمات روانشناسی مدرسه
روانشناسی کاربردی تربیتی
تحقیقات آموزشی
ارزشیابی آموزشی
مدل های جدید آموزش
سیستم آموزشی هوشمند
دستورالعمل برنامه ریزی شده
یادگیری خود تنظیمی