تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد تیر ۱۴۰۲
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

International Journal of Education and Practice


آمریکا
کشور
2311-6897
ISSN
2310-3868
e-ISSN
2018 تا کنون
مدت فعالیت
Conscientia Beam
ناشر
www.conscientiabeam.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Education and Practice ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله بین‌المللی آموزش و تمرین (IJEP) یک مجله بین‌المللی با داوری دوسوکور است که به تشویق گفتگوی آکادمیک بین معلمان و محققان در زمینه آموزش عالی اختصاص دارد. IJEP بالاترین کیفیت کار تجربی و مبتنی بر نظری را منتشر می کند که به کارکردهای اصلی آموزش عالی، آموزش و یادگیری موضوعات مختلف، تدریس در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه، آموزش، بیماری های روانی و روانشناسی می پردازد. موضوعات مورد توجه این مجله به شرح زیر است:

روانشناسی آموزشی
طراحی آموزشی
فناوری آموزشی
توسعه برنامه درسی
یادگیری سازمانی
آموزش در پیش دبستانی
آموزش و پرورش دبستان
آموزش و پرورش دبیرستان
دبیرستان آموزش و پرورش
آموزش ویژه
مدیریت کلاس
مفاهیم آموزشی
شیوه های آموزشی
روانشناسی متقابل فرهنگی
خدمات روانشناسی مدرسه
روانشناسی کاربردی تربیتی


تحقیقات آموزشی
ارزشیابی آموزشی
مدل های جدید آموزش
سیستم آموزشی هوشمند
دستورالعمل برنامه ریزی شده
یادگیری خود تنظیمی

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید