نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
International Journal of Education Economics and Development
سوئیس | کشور |
1759-5673 | ISSN |
1759-5681 | e-ISSN |
2011 و 2014 تا کنون | مدت فعالیت |
Inderscience Publishers | ناشر |
www.inderscience.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Education Economics and Development ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
IJEED در درجه اول مقالاتی را منتشر می کند که پیشرفت اقتصاد آموزش و پرورش را در همه سطوح ترویج می کند. این شکاف در درک ما از پیوندهای بین آموزش و توسعه افراد، جوامع و اقتصادها را پر می کند. IJEED به ویژه به مقایسه بین المللی و مطالعات دقیق موسسات آموزشی و نتایج در اقتصادهای در حال توسعه علاقه مند است. مورد دوم همان چیزی است که مجله را از مجلات دیگری که تمرکز آنها بر اقتصاد آموزش است متمایز می کند. تحلیل های نظری و تجربی در هر دو سطح خرد و کلان مورد توجه یکسان قرار می گیرند.
موضوعات تحت پوشش عبارتند از:
-آموزش/آموزش رسمی و غیررسمی؛ نقش سازمان های داوطلبانه
-آموزش اقتصادی و آموزش اقتصاد
- آموزش عالی: پاسخگویی به خواسته های جامعه
-تامین آموزش کیفیت آموزش، اندازه گیری و مسائل
-تعلیم و کیفیت معلم/مربی؛ مقابله با قلدری در مدارس
-دسترسی به آموزش؛ هزینه های آموزشی؛ تامین مالی دولتی در مقابل خصوصی
-مدرسه خصوصی/آموزش عالی: نقش کارآفرینی خصوصی
-نرخ ثبت نام/ترک تحصیل، نرخ تکمیل و عدم تعادل جنسیتی
-به نتایج آموزش و بازار کار برمی گردد
-کارآموزی، آموزش، ارتقاء مهارت ها؛ اجرا، نتایج
- نابرابری های منطقه ای، روستایی/شهری و قومیتی در ارائه آموزش
- مشوق ها، ارائه آموزش و نتایج
-آموزش، سلامتی و شادی
-جریان های بین المللی سرمایه انسانی و فرار مغزها
-هر موضوع مرتبط دیگری