| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
International Journal Of Educational Technology In Higher Education
| هلند | کشور |
| ۴٫۹۴۴ | Impact Factor |
| 2365-9440 | ISSN |
| 2365-9440 | e-ISSN |
| 2016 تا کنون | مدت فعالیت |
| Springer Nature | ناشر |
| educationaltechnologyjournal.springeropen.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Educational Technology in Higher Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
این مجله از تحقیق در مورد رویکردهای نوآورانه در به کارگیری فناوری برای افزایش یادگیری، طراحی و نتایج آموزشی، از جمله رویکردهای کمی، کیفی و ترکیبی استقبال می کند. مقالاتی در مورد نظریه کاربردی در عمل آموزشی نیز مورد استقبال قرار می گیرد، همچنین مقالاتی در مورد کاربردهای عملی تحقیق، در مورد ابتکارات خط مشی جاری و ارزیابی تحقیقات، موضوعات نظری، آموزشی و روش شناختی مرتبط با فناوری آموزشی مورد استقبال قرار می گیرد. علاوه بر این، این مجله نقدهای انتقادی در مورد دیدگاه های نظری یا آموزشی، فناوری های جدید و استفاده از فناوری اطلاعات در آموزش عالی می پذیرد.