تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal of Electrical Engineering and Education


ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد.
sage
ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد)
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است.
انگلستان
کشور
۳٫۸۰۴
Impact Factor
0020-7209
ISSN
2050-4578
e-ISSN
1963 و 1965 و 1967 و 1969 تا 1972 و 1974 تا کنون
مدت فعالیت
SAGE
ناشر
journals.sagepub.com
سایت مجله
International Journal of Electrical Engineering and Education

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Electrical Engineering and Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

منشاء مجله بین المللی مهندسی برق و آموزش (به طور رسمی مجله بین المللی آموزش مهندسی برق) به سال 1948 برمی گردد، زمانی که اولین رایانه دیجیتال ذخیره شده با برنامه در جهان در دانشگاه منچستر اجرا شد. در سال 1963، بولتن آموزش مهندسی برق به مجله بین المللی آموزش مهندسی برق (IJEEE) تبدیل شد.

امروزه، IJEEE ویترینی برای پیشرفت‌های بین‌المللی در آموزش کارشناسی مهندسی برق و الکترونیک، از سیستم‌های قدرت گرفته تا فناوری نانو، ارائه می‌کند.

مقالات مصور و بررسی های گاه به گاه کتاب موضوعات جاری را از منظر تدریس برجسته می کنند. پروژه‌های خاص، مطالعات موردی و گزارش‌های تمرین آزمایشگاهی مکمل تجزیه و تحلیل روش‌های تدریس جدید، طراحی برنامه درسی، ارزیابی، اعتبارسنجی و فناوری‌های جدید است.

مقاله‌های اصلی، یادداشت‌های کوتاه، سرمقاله‌ها و بررسی‌های کتاب در نظر گرفته می‌شوند و توسط همتایان بررسی می‌شوند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید