تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Electronic Commerce



International Journal Of Electronic Commerce

آمریکا
کشور
۴٫۳
Impact Factor
۵٫۹۳۸
پنج ساله Impact Factor
1086-4415
ISSN
1557-9301
e-ISSN
1996 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه های استنادی SCIE و SSCI ثبت شده است علاوه بر آن در پایگاه داده Current Contents مجلات ISI در دو دسته بندی ثبت شده است. این دسته بندی ها عبارتند از:
  • Business Collection
  • Social And Behavioral Sciences
یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

اکنون در Journal Citation Reports® با ضریب تاثیر 2016 3.9 فهرست شده است. رتبه 3/106 در علوم کامپیوتر، مهندسی نرم افزار. Impact Factors ©2017 Clarivate Analytics، انتشار 2017 Journal Citation Reports® مجله بین‌المللی تجارت الکترونیک، فصلنامه داوری پیشرو است که به ارتقای درک و عملکرد تجارت الکترونیک اختصاص دارد. این نیازهای محققان و همچنین شاغلین و مدیران اجرایی درگیر در تجارت الکترونیک را برآورده می کند. هدف این مجله ارائه دیدگاهی یکپارچه از این رشته با ارائه رویکردهای رشته های مختلف است. تجارت الکترونیکی به اشتراک گذاری اطلاعات تجاری، حفظ روابط تجاری و انجام معاملات تجاری به وسیله ابزار دیجیتال از طریق شبکه های مخابراتی است. این مجله مقالات تجربی و تفسیری را می پذیرد که سهم مهمی در این زمینه دارد. چنین مشارکت‌هایی ممکن است شامل موارد زیر باشد: تحقیقات تجربی، نظری یا مبتنی بر نظرسنجی، مرتبط با پیشرفت طرح‌های الگوی تجارت الکترونیک و بررسی برنامه‌های کاربردی در مورد مسائل سازمانی، اجتماعی و بین‌المللی تجارت الکترونیک. توجه تحلیلی بر موضوعات زیر متمرکز است: بازار و اثرات سازمانی تجارت الکترونیک تحول تجاری و سازمانی با تجارت الکترونیک ارزش کسب و کار در تجارت الکترونیک مدل های کسب و کار اینترنتی مدیریت زنجیره تامین و تجارت مشارکتی فروش باطله الکترونیکی و چند کانالی نقش های مشترک و مصرف کننده در تجارت الکترونیک جوامع آنلاین رسانه های اجتماعی و اجتماعی شبکه ها اقتصاد تجارت الکترونیک تجارت الکترونیک در جهانی شدن تجارت بازارهای الکترونیک بازاریابی در وب تجارت الکترونیکی و محاسبات فراگیر مدیریت محصول دیجیتال و حقوق مالکیت امنیت و حریم خصوصی تراکنش ها و اطلاعات سیستم های پرداخت تجارت الکترونیکی از مشارکت کنندگان دعوت می شود مقالات خود را برای عموم ارسال کنند. مقاله در مجله بین المللی تجارت الکترونیک. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106 نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید