نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Journal Of Electronic Commerce
آمریکا | کشور |
۴٫۳ | Impact Factor |
۵٫۹۳۸ | پنج ساله Impact Factor |
1086-4415 | ISSN |
1557-9301 | e-ISSN |
1996 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
اکنون در Journal Citation Reports® با ضریب تاثیر 2016 3.9 فهرست شده است. رتبه 3/106 در علوم کامپیوتر، مهندسی نرم افزار. Impact Factors ©2017 Clarivate Analytics، انتشار 2017 Journal Citation Reports® مجله بینالمللی تجارت الکترونیک، فصلنامه داوری پیشرو است که به ارتقای درک و عملکرد تجارت الکترونیک اختصاص دارد. این نیازهای محققان و همچنین شاغلین و مدیران اجرایی درگیر در تجارت الکترونیک را برآورده می کند. هدف این مجله ارائه دیدگاهی یکپارچه از این رشته با ارائه رویکردهای رشته های مختلف است. تجارت الکترونیکی به اشتراک گذاری اطلاعات تجاری، حفظ روابط تجاری و انجام معاملات تجاری به وسیله ابزار دیجیتال از طریق شبکه های مخابراتی است. این مجله مقالات تجربی و تفسیری را می پذیرد که سهم مهمی در این زمینه دارد. چنین مشارکتهایی ممکن است شامل موارد زیر باشد: تحقیقات تجربی، نظری یا مبتنی بر نظرسنجی، مرتبط با پیشرفت طرحهای الگوی تجارت الکترونیک و بررسی برنامههای کاربردی در مورد مسائل سازمانی، اجتماعی و بینالمللی تجارت الکترونیک. توجه تحلیلی بر موضوعات زیر متمرکز است: بازار و اثرات سازمانی تجارت الکترونیک تحول تجاری و سازمانی با تجارت الکترونیک ارزش کسب و کار در تجارت الکترونیک مدل های کسب و کار اینترنتی مدیریت زنجیره تامین و تجارت مشارکتی فروش باطله الکترونیکی و چند کانالی نقش های مشترک و مصرف کننده در تجارت الکترونیک جوامع آنلاین رسانه های اجتماعی و اجتماعی شبکه ها اقتصاد تجارت الکترونیک تجارت الکترونیک در جهانی شدن تجارت بازارهای الکترونیک بازاریابی در وب تجارت الکترونیکی و محاسبات فراگیر مدیریت محصول دیجیتال و حقوق مالکیت امنیت و حریم خصوصی تراکنش ها و اطلاعات سیستم های پرداخت تجارت الکترونیکی از مشارکت کنندگان دعوت می شود مقالات خود را برای عموم ارسال کنند. مقاله در مجله بین المللی تجارت الکترونیک. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106 نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.