تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI اکتبر ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم آبان ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت آبان ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI نوامبر ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۴
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری می ۲۰۲۵
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش می ۲۰۲۵
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله می ۲۰۲۵

International Journal of Electronic Customer Relationship Management


انگلستان
کشور
1750-0664
ISSN
1750-0672
e-ISSN
2007 و 2009 تا کنون
مدت فعالیت
Inderscience Publishers
ناشر
www.inderscience.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی اکتبر ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Electronic Customer Relationship Management ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

هدف IJECRM ارائه یک انجمن بین المللی و مرجع داوری در زمینه مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری (ECRM) است. همچنین به تعامل، همکاری، مشارکت و همکاری بین شرکت‌های کوچک و متوسط ​​(SMEs) و شرکت‌های بزرگتر در رابطه با مشتری می‌پردازد. تجزیه و تحلیل نوآورانه تر و درک بهتر پیچیدگی موجود در رابطه با مشتری در تجارت جهانی امروز ضروری است. بنابراین، دست نوشته هایی که مشارکت های نظری، مفهومی و عملی را برای ECRM ارائه می دهند، تشویق می شوند.

موضوعات تحت پوشش عبارتند از:
- مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (ECRM)
- استراتژی CRM، بازاریابی، فناوری و نرم افزار
- مدیریت بازاریابی و فروش سفارشی
- ارزش طول عمر مشتری، وفاداری، رضایت، رفتار، پایگاه های داده
-مسائل پیاده سازی سیستم ها/راه حل های CRM برای مشکلات CRM
-ابزارهایی برای گرفتن اطلاعات مشتری، مدیریت/به اشتراک گذاری داده های مشتری
-مدیریت روابط شریک، ائتلاف ها/ مشارکت های استراتژیک
-بازار کسب و کار به تجارت (B2B)، بازار تجارت به مصرف کننده (B2C)
-برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)
- دینامیک زنجیره تامین و عدم قطعیت، مدیریت ارتباط با تامین کننده (SRM)
-روابط با مشتری تجارت الکترونیک در اینترنت
-مدیریت زنجیره تامین، مدیریت کانال، مدیریت زنجیره تقاضا
-تولید، لجستیک و فناوری اطلاعات/سیستم ها
-شبکه های تامین کننده و توزیع، مسائل بین المللی
-اندازه گیری/شاخص های عملکرد، تحقیق، مدل سازی

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید