| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
International Journal of Electronic Customer Relationship Management
| انگلستان | کشور |
| 1750-0664 | ISSN |
| 1750-0672 | e-ISSN |
| 2007 و 2009 تا کنون | مدت فعالیت |
| Inderscience Publishers | ناشر |
| www.inderscience.com | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Electronic Customer Relationship Management ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
هدف IJECRM ارائه یک انجمن بین المللی و مرجع داوری در زمینه مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری (ECRM) است. همچنین به تعامل، همکاری، مشارکت و همکاری بین شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs) و شرکتهای بزرگتر در رابطه با مشتری میپردازد. تجزیه و تحلیل نوآورانه تر و درک بهتر پیچیدگی موجود در رابطه با مشتری در تجارت جهانی امروز ضروری است. بنابراین، دست نوشته هایی که مشارکت های نظری، مفهومی و عملی را برای ECRM ارائه می دهند، تشویق می شوند.
موضوعات تحت پوشش عبارتند از:
- مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (ECRM)
- استراتژی CRM، بازاریابی، فناوری و نرم افزار
- مدیریت بازاریابی و فروش سفارشی
- ارزش طول عمر مشتری، وفاداری، رضایت، رفتار، پایگاه های داده
-مسائل پیاده سازی سیستم ها/راه حل های CRM برای مشکلات CRM
-ابزارهایی برای گرفتن اطلاعات مشتری، مدیریت/به اشتراک گذاری داده های مشتری
-مدیریت روابط شریک، ائتلاف ها/ مشارکت های استراتژیک
-بازار کسب و کار به تجارت (B2B)، بازار تجارت به مصرف کننده (B2C)
-برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)
- دینامیک زنجیره تامین و عدم قطعیت، مدیریت ارتباط با تامین کننده (SRM)
-روابط با مشتری تجارت الکترونیک در اینترنت
-مدیریت زنجیره تامین، مدیریت کانال، مدیریت زنجیره تقاضا
-تولید، لجستیک و فناوری اطلاعات/سیستم ها
-شبکه های تامین کننده و توزیع، مسائل بین المللی
-اندازه گیری/شاخص های عملکرد، تحقیق، مدل سازی