تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Emerging Markets


انگلستان
کشور
۲٫۴۸۸
Impact Factor
1746-8809
ISSN
1746-8817
e-ISSN
2006 تا کنون
مدت فعالیت
Emerald Publishing
ناشر
www.emerald.com
سایت مجله
مشخصات ثبت شده این مجله در پایگاه Scopus با پایگاه ISI متفاوت است.
1746-8817
(ثبت شده در اسکوپوس) p-ISSN

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Emerging Markets ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله بین المللی بازارهای نوظهور (IJoEM) تحقیقات نظری و تجربی دقیقی را در مورد بازارهای نوظهور از دیدگاه های جغرافیایی چند رشته ای (اقتصاد، مالی، بازاریابی و مدیریت) و چند ملیتی منتشر می کند. این مجله تحقیقات کیفی و کمی و مقالات مروری مانند متاآنالیز را منتشر می کند. IJoEM به ویژه مطالعات تطبیقی ​​بازارهای نوظهور یا مطالعات مقایسه بازارهای نوظهور با بازارهای توسعه یافته را تشویق می کند و به دنبال نظریه هایی است که تفاوت های زمینه ای را توضیح دهد.

این مجله از مقالاتی در این زمینه استقبال می کند:
• تجارت و استراتژی بین المللی
• شرکت های چندملیتی بازارهای نوظهور
• رفتار مصرف کننده
• رفتار سازمانی
• بازاریابی و کارآفرینی
• تجارت بین المللی، مالی و سرمایه گذاری
• مطالعات منطقه ای و نظریه های بازارهای نوظهور
• اخلاق، مسئولیت اجتماعی شرکت و پایداری
• سیاست، اقتصاد سیاسی تطبیقی ​​و بین المللی.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید