تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد تیر ۱۴۰۲
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

International Journal Of Emerging Technologies In Learning


آلمان
کشور
1863-0383
ISSN
1863-0383
e-ISSN
2008 تا کنون
مدت فعالیت
International Association of Online Engineering
ناشر
online-journals.org
سایت مجله
مشخصات ثبت شده این مجله در پایگاه Scopus با پایگاه ISI متفاوت است.
1868-8799
(ثبت شده در اسکوپوس) p-ISSN
1863-0383
(ثبت شده در اسکوپوس) e-ISSN

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در بروزرسانی های پس از ژانویه ۲۰۲۳ از این نمایه حذف شده است.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Emerging Technologies in Learning ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

این مجله بین‌رشته‌ای بر تبادل گرایش‌ها و نتایج تحقیقاتی مرتبط تمرکز دارد و تجربیات عملی به‌دست‌آمده در حین توسعه و آزمایش عناصر یادگیری افزایش‌یافته فناوری به‌ویژه در زمینه پس از متوسطه را ارائه می‌کند.
این شکاف بین مجلات تحقیقاتی دانشگاهی خالص و انتشارات کاربردی تر را پر می کند. بنابراین طیف کاملی از تحقیق، توسعه برنامه تا گزارش های تجربه و توضیحات محصول را پوشش می دهد.
زمینه اصلی انتشارات ما آموزش پس از متوسطه است.

زمینه های مورد علاقه شامل، اما محدود به موارد زیر نیست:

-ابزارهای آموزش آنلاین-

یادگیری تلفیقی-

MOOCs، SPOCs-

مدیریت دانش در یادگیری -

فن آوری های وب معنایی-

MashUp Technologies-

پلتفرم ها و تالیف محتوا-

مدل ها و کاربردهای یادگیری جدید

مسائل آموزشی و روانشناسی -

اعتماد / امنیت -

برنامه های کاربردی اینترنتی-

ابزارهای شبکه ای-

تجسم-

زبان /گفتار-

ابزارهای همکاری / شبکه های مشارکتی

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید