تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

International Journal of Evaluation and Research in Education


اندونزی
کشور
2252-8822
ISSN
2620-5440
e-ISSN
2019 تا کنون
مدت فعالیت
Institute of Advanced Engineering and Science (IAES)
ناشر
ijere.iaescore.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Evaluation and Research in Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله بین المللی ارزیابی و تحقیق در آموزش (IJERE) یک نشریه بین رشته ای از تحقیقات و نوشته های اصلی در آموزش است که مقالاتی را برای مخاطبان بین المللی محققان آموزشی منتشر می کند. IJERE با هدف ارائه یک انجمن برای درک علمی از زمینه آموزش و پرورش و نقش مهمی در ارتقاء فرآیندی ایفا می کند که دانش، ارزش ها و مهارت های انباشته شده از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود. و روش ها و محتوای ارزشیابی و تحقیق در آموزش را در اختیار معلمان، مدیران و پژوهشگران قرار دهد. این مجله موضوعات مختلفی از جمله رشد کودک، برنامه درسی، درک مطلب، فلسفه های آموزش و رویکردهای آموزشی و غیره را در بر می گیرد.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید