تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Inclusive Education



International Journal Of Inclusive Education

انگلستان
کشور
۳٫۱۳۳
Impact Factor
۲٫۹۲۸
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1360-3116
ISSN
1464-5173
e-ISSN
1997 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مصاحبه با سردبیر - گوش دادن به صحبت های راجر اسلی در مورد مجله بین المللی آموزش فراگیر   مجله بین المللی آموزش فراگیر یک انجمن راهبردی برای گفتگوهای بین المللی و چند رشته ای در مورد آموزش فراگیر برای همه مربیان و سیاست گذاران آموزشی که به شکل و ماهیت آن درگیر هستند ارائه می دهد. مدارس، دانشگاه ها و دانشکده های فنی. مقاله‌های منتشر شده، تحقیقات چند رشته‌ای و اصیل در زمینه آموزش، برنامه‌های درسی، ساختارهای سازمانی، سیاست‌گذاری، مدیریت و فرهنگ هستند تا همه دانش‌آموزان را در آموزش شامل شود. این مجله ثبت نام در مدرسه، کالج یا دانشگاه را به عنوان معیاری برای ورود نمی پذیرد. تمرکز بر ماهیت طرد و تحقیق، سیاست و اقداماتی است که گزینه های بیشتری را برای همه افراد در آموزش و پرورش و فراتر از آن ایجاد می کند. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. مطالعه این مجله برای کسانی که در زمینه های زیر کار می کنند ضروری است: مطالعات درون فرهنگی مطالعات ناتوانی آموزش ویژه نیاز به رفتار آموزش ضد نژادپرستانه و نظم و انضباط دوزبانگی جنسیت و روانشناسی تربیتی جنسی، سیاست معایب اجتماعی-اقتصادی و مدیریت/نظارت در اوایل کودکی، ابتدایی /ابتدایی، متوسطه، بیشتر/بالا/تعلیم، و بخش‌های آموزشی حرفه‌ای فناوری‌های فراگیر برنامه درسی و دستورالعمل حذف و عدم مشارکت دانش‌آموزان نظریه اجتماعی. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید