نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
International Journal Of Inclusive Education
انگلستان | کشور |
۳٫۱۳۳ | Impact Factor |
۲٫۹۲۸ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1360-3116 | ISSN |
1464-5173 | e-ISSN |
1997 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Inclusive Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مصاحبه با سردبیر - گوش دادن به صحبت های راجر اسلی در مورد مجله بین المللی آموزش فراگیر مجله بین المللی آموزش فراگیر یک انجمن راهبردی برای گفتگوهای بین المللی و چند رشته ای در مورد آموزش فراگیر برای همه مربیان و سیاست گذاران آموزشی که به شکل و ماهیت آن درگیر هستند ارائه می دهد. مدارس، دانشگاه ها و دانشکده های فنی. مقالههای منتشر شده، تحقیقات چند رشتهای و اصیل در زمینه آموزش، برنامههای درسی، ساختارهای سازمانی، سیاستگذاری، مدیریت و فرهنگ هستند تا همه دانشآموزان را در آموزش شامل شود. این مجله ثبت نام در مدرسه، کالج یا دانشگاه را به عنوان معیاری برای ورود نمی پذیرد. تمرکز بر ماهیت طرد و تحقیق، سیاست و اقداماتی است که گزینه های بیشتری را برای همه افراد در آموزش و پرورش و فراتر از آن ایجاد می کند. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. مطالعه این مجله برای کسانی که در زمینه های زیر کار می کنند ضروری است: مطالعات درون فرهنگی مطالعات ناتوانی آموزش ویژه نیاز به رفتار آموزش ضد نژادپرستانه و نظم و انضباط دوزبانگی جنسیت و روانشناسی تربیتی جنسی، سیاست معایب اجتماعی-اقتصادی و مدیریت/نظارت در اوایل کودکی، ابتدایی /ابتدایی، متوسطه، بیشتر/بالا/تعلیم، و بخشهای آموزشی حرفهای فناوریهای فراگیر برنامه درسی و دستورالعمل حذف و عدم مشارکت دانشآموزان نظریه اجتماعی. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.