| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
International Journal of Innovation in Science and Mathematics Education
| استرالیا | کشور |
| 2200-4270 | ISSN |
| 2010 تا کنون | مدت فعالیت |
| University of Sydney | ناشر |
| openjournals.library.sydney.edu.au | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Innovation in Science and Mathematics Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
IJISME یک انجمن علمی برای انتشار تحقیقات و شیوه های مبتنی بر شواهد نمونه و نوآورانه در آموزش علوم و ریاضیات است. مشارکت در رابطه با آموزش و یادگیری علوم و ریاضیات در انواع محیط های آموزشی مورد استقبال قرار می گیرد. لطفاً برای نشان دادن موضوعاتی که در مقالات منتشر شده تحت پوشش قرار میگیرند، به شمارههای منتشر شده قبلی مراجعه کنید، به عنوان مثال:
• آموزش و یادگیری نوآوری ها، تجربیات، منابع، استراتژی ها و ارزیابی هایی که درک دانش آموزان را افزایش می دهد.
• ابتکارات توسعه برنامه درسی.
• استراتژی های متمرکز بر درک مفاهیم دشوار.
• ابتکارات آموزش معلمان.
• رویکردهای آموزش STEM.
• برنامه های فراملی.
• ادراک دانش آموزان از منابع یا استراتژی ها.
• مقایسه رویکردهای آموزش مفاهیم خاص.
• استفاده از زبان و راهبردها برای زبان آموزان بومی.
• ادغام فناوری در برنامه درسی.