نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
International Journal of Innovation in Science and Mathematics Education
استرالیا | کشور |
2200-4270 | ISSN |
2010 تا کنون | مدت فعالیت |
University of Sydney | ناشر |
openjournals.library.sydney.edu.au | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Innovation in Science and Mathematics Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
IJISME یک انجمن علمی برای انتشار تحقیقات و شیوه های مبتنی بر شواهد نمونه و نوآورانه در آموزش علوم و ریاضیات است. مشارکت در رابطه با آموزش و یادگیری علوم و ریاضیات در انواع محیط های آموزشی مورد استقبال قرار می گیرد. لطفاً برای نشان دادن موضوعاتی که در مقالات منتشر شده تحت پوشش قرار میگیرند، به شمارههای منتشر شده قبلی مراجعه کنید، به عنوان مثال:
• آموزش و یادگیری نوآوری ها، تجربیات، منابع، استراتژی ها و ارزیابی هایی که درک دانش آموزان را افزایش می دهد.
• ابتکارات توسعه برنامه درسی.
• استراتژی های متمرکز بر درک مفاهیم دشوار.
• ابتکارات آموزش معلمان.
• رویکردهای آموزش STEM.
• برنامه های فراملی.
• ادراک دانش آموزان از منابع یا استراتژی ها.
• مقایسه رویکردهای آموزش مفاهیم خاص.
• استفاده از زبان و راهبردها برای زبان آموزان بومی.
• ادغام فناوری در برنامه درسی.